Fantom spark!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.253 visninger
13 svar
1 synes godt om
3. januar 2014

Marts<3

Dem "lider" jeg af...

Indimellem kommer der små puf nederst på maven... Jeg ved godt at det er tarmene der bevæger sig rundt. Men det er så skræmmende. Har lyst til at løbe ned og købe en graviditets test hvergang!

SÅ kommer det lille savn og hyggen ved at være gravid. Meeeeen blir mødt af blikket nede fra den anden ende af sofaen, også dør den hygge stund:-))

Andre der også oplever dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ja det gør jeg  Og ihhhh hvor er det frustrerende når jeg er så skruk efter nr. 2 som jeg er! Gid det var en baby og ikke alt mulig andet. 

Anmeld

3. januar 2014

Marts<3

Omsorgsgiver skriver:

Ja det gør jeg  Og ihhhh hvor er det frustrerende når jeg er så skruk efter nr. 2 som jeg er! Gid det var en baby og ikke alt mulig andet. 

Har det på samme måde... Jeg er også ved at blive utålmodig... Dog prøver vi ikke. Men tager tit mig selv i at vade rundt i babysam Hehe...

Anmeld

3. januar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Marts<3 skriver:

Har det på samme måde... Jeg er også ved at blive utålmodig... Dog prøver vi ikke. Men tager tit mig selv i at vade rundt i babysam Hehe...

He he  Vi prøver heller ikke her desværre. Jeg tager mig også tit selv i at tage mig selv på min mave  

Ih hvor er det træls, he he....

Anmeld

3. januar 2014

Ciss

Ja! Er glad for at jeg ikke er den eneste....

Den yngste er 4 år nu, og nu sker det kun en gang i mellem, men efter to graviditeter mærkede jeg det de første par år ofte - og ja, jeg var også næsten på vej til at købe en test. Det er helt sinsygt, så virkeligt det virker.

Anmeld

3. januar 2014

Mother-love

Åh jo dem får jeg også stadig engang imellem. Og Isabella er 2,5 nu. Det er så underligt. Jeg havde en periode hvor jeg fik dem konstant og så blev jeg nødtil at teste selvom jeg godt vidste jeg ikke var gravid. Men jeg var nervøs for jeg nu alligevel var gravid og ikke vidste det. Men den var self negativ.
Det er underligt man kan få dem så lang tid efter

Anmeld

4. januar 2014

MorDk

Dem havde jeg SÅ mange af. Helt op til 8 mdr. efter jeg havde født!!

Anmeld

4. januar 2014

Marts<3

Ciss skriver:

Ja! Er glad for at jeg ikke er den eneste....

Den yngste er 4 år nu, og nu sker det kun en gang i mellem, men efter to graviditeter mærkede jeg det de første par år ofte - og ja, jeg var også næsten på vej til at købe en test. Det er helt sinsygt, så virkeligt det virker.

Det er da længe du har haft dem:-) Men du har ret. Det føles
sindssygt virkeligt...

Anmeld

4. januar 2014

Marts<3

Havanagila skriver:

Åh jo dem får jeg også stadig engang imellem. Og Isabella er 2,5 nu. Det er så underligt. Jeg havde en periode hvor jeg fik dem konstant og så blev jeg nødtil at teste selvom jeg godt vidste jeg ikke var gravid. Men jeg var nervøs for jeg nu alligevel var gravid og ikke vidste det. Men den var self negativ.
Det er underligt man kan få dem så lang tid efter

Jeg har også testet 4 gange. Men det føles så virkligt. Det føles bare så rigtigt og teste, selvom man VED den er negativ:-)

Anmeld

4. januar 2014

Marts<3

MorDk skriver:

Dem havde jeg SÅ mange af. Helt op til 8 mdr. efter jeg havde født!!

Er du sluppet helt fra dem? Min søn er næsten 2, og jeg har dem stadig. Men mærker det oftest om aften når jeg slapper af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.