Kan dette sælges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

Muhmi

stone93 skriver:

Umiddelbart vil jeg ikke have blade i dette område, da jeg synes det kommer til at se forkert ud men det er jo en smagssag

tak for god kritik, har aldrig været særlig kreativ på den måde, så jeg går ikke så meget op i detaljer

Nej det ville også virke helt forkert til lige netop denne slags maleri Ville heller ikke selv putte knapper der, da det netop ville fjerne det enkle, men utroligt spændende der er ved dette stykke

Jeg synes det er rigtig fint og det var ikke ment som kritik på den måde, mere som en, ja jeg ved ikke, men ikke kritik i hvert fald... Hjælpende hånd, der var ordet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Guldbei

Muhmi skriver:

Nej det ville også virke helt forkert til lige netop denne slags maleri Ville heller ikke selv putte knapper der, da det netop ville fjerne det enkle, men utroligt spændende der er ved dette stykke

Jeg synes det er rigtig fint og det var ikke ment som kritik på den måde, mere som en, ja jeg ved ikke, men ikke kritik i hvert fald... Hjælpende hånd, der var ordet

Tog det som god kritik/hjælpende hånd, det er jo altid dejligt med gode input

Anmeld

3. januar 2014

lineog4

Muhmi skriver:

Man kunne også lave en gren og ikke et helt træ - så kom man ud over problemet - synes også altid det er der træer bliver "forkerte"

Anmeld

3. januar 2014

Guldbei

lineog4 skriver:

Man kunne også lave en gren og ikke et helt træ - så kom man ud over problemet - synes også altid det er der træer bliver "forkerte"

Har som sagt også planer om andre motiver til f.eks. børn, hvor man kan lave en elefant, bil, hus osv.

Anmeld

3. januar 2014

lineog4

stone93 skriver:

Har som sagt også planer om andre motiver til f.eks. børn, hvor man kan lave en elefant, bil, hus osv.

Glæder jeg mig til at se

Anmeld

3. januar 2014

Enirt

Hej alle

Jeg har lavet et "maleri" på et lærred, som jeg har fået meget ros for siden. Jeg vil derfor hører Jer, om I tror dette kan sælges og om hvor meget I vil give for sådan et "maleri"?

Lærredet er 100x100 cm.
Jeg har planer om andre motiver og andre størrelser, hvis der er interesse for dette.

Skriv gerne hvis det har interesse

Mvh
Stone93

Synes ideen er super fed. Men jeg tror jeg mangler lidt mere baggrund. Ikke at der skal ske en masse i baggrunden.

Men at man kan se du har arbejdet med baggrunden i stedet for at lærredet står umalet. Måske en ensfarvet baggrund. Men ellers kan den sagtens stadig være hvid, hvis du så blander lidt dæmpede farver i som matcher farverne i billedet.

f.eks. så fremstår baggrunden stadig hvid/lys selvom den ikke er ensfarvet hvid.

Ved ikke om det gav mening. Men tror jeg mangler lidt dybde i dit billede.

Anmeld

3. januar 2014

Guldbei

Enirt skriver:

Synes ideen er super fed. Men jeg tror jeg mangler lidt mere baggrund. Ikke at der skal ske en masse i baggrunden.

Men at man kan se du har arbejdet med baggrunden i stedet for at lærredet står umalet. Måske en ensfarvet baggrund. Men ellers kan den sagtens stadig være hvid, hvis du så blander lidt dæmpede farver i som matcher farverne i billedet.

f.eks. så fremstår baggrunden stadig hvid/lys selvom den ikke er ensfarvet hvid.

Ved ikke om det gav mening. Men tror jeg mangler lidt dybde i dit billede.

Havde tænkt på det, men vidste ikke hvordan jeg skulle lave det

Anmeld

3. januar 2014

Enirt

stone93 skriver:

Havde tænkt på det, men vidste ikke hvordan jeg skulle lave det

Det er ret nemt. Hvis du tager en god klat hvid og nogle mindre klatter af de farver du vil have med sammen med det hvide, f.eks. en beige og en okker og en treide farve.

start med at føre den hvide på lærredet og kom så lidt vand på så det bliver fortyndet og pensles nemmere ud. put så nogle af de forskellige farver lidt tilfældigt på lærredet og put så noget hvidt på penslen og lidt vand og træk farver ud over lærredet. Gør det i vandrette strøg.

Gav det mening

Anmeld

3. januar 2014

Guldbei

Enirt skriver:

Det er ret nemt. Hvis du tager en god klat hvid og nogle mindre klatter af de farver du vil have med sammen med det hvide, f.eks. en beige og en okker og en treide farve.

start med at føre den hvide på lærredet og kom så lidt vand på så det bliver fortyndet og pensles nemmere ud. put så nogle af de forskellige farver lidt tilfældigt på lærredet og put så noget hvidt på penslen og lidt vand og træk farver ud over lærredet. Gør det i vandrette strøg.

Gav det mening

Arh jo det gav mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.