Iphone kendere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
8 svar
2 synes godt om
3. januar 2014

Stumpen

Hvad er forskellen på iphone 4s og iphone 5c?

jeg overvejer at købe en, når der er penge til det og har pt en oldnordisk nokia.. Vil jeg græde snot over en iphone 4s?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

lycly

Efter iphone 5, 5s og 5c så bør alle udskifte sin 4. Den er mega langsom i forhold til den nye software og styresystemet i de nye.
Siger jeg og sidder selv STADIG med min 4's, men jeg skal også snart have den opgraderet. Min kæreste har en iphone 5 og bare på den og min er der kæmpe forskel.
Så jeg synes bestemt du skal købe en 5c

Anmeld

3. januar 2014

Stumpen

LuLy skriver:

Efter iphone 5, 5s og 5c så bør alle udskifte sin 4. Den er mega langsom i forhold til den nye software og styresystemet i de nye.
Siger jeg og sidder selv STADIG med min 4's, men jeg skal også snart have den opgraderet. Min kæreste har en iphone 5 og bare på den og min er der kæmpe forskel.
Så jeg synes bestemt du skal købe en 5c

Hvad er forskellen så på 5, 5c og 5s? 

Anmeld

3. januar 2014

lycly

Stumpen skriver:

Hvad er forskellen så på 5, 5c og 5s? 

5s og 5c har væsentligt forbedret styresystem hvilket gør dem langt hurtigere. 5s har også et langt bedre kamera, på 5c er det vistnok bare det samme som alm 5. Det er sådan de største forskelle faktisk Mange tror at 5c er en billig plastik budget udgave. Men den er kun omkring 700 kr billigere og er ligeså hurtig som 5s.

Anmeld

3. januar 2014

Stumpen

LuLy skriver:

5s og 5c har væsentligt forbedret styresystem hvilket gør dem langt hurtigere. 5s har også et langt bedre kamera, på 5c er det vistnok bare det samme som alm 5. Det er sådan de største forskelle faktisk Mange tror at 5c er en billig plastik budget udgave. Men den er kun omkring 700 kr billigere og er ligeså hurtig som 5s.

Så lyder det som om det skal være 5s jeg skal gå efter 

Anmeld

3. januar 2014

Camilla <3

Jeg kan allerede mærke på min 4s, at den er blevet langsommere her på det sidste. 

Anmeld

3. januar 2014

Lenats31

Stumpen skriver:

Hvad er forskellen på iphone 4s og iphone 5c?

jeg overvejer at købe en, når der er penge til det og har pt en oldnordisk nokia.. Vil jeg græde snot over en iphone 4s?

Iphone 5 her og den er guld værd

Anmeld

3. januar 2014

Zelinasmor

Jeg har en alm. 5er. Den er jeg vildt glad for. Den er hurtig og fejler ikke en dyt. Man kan desværre ikke købe 5eren i butikkerne mere. Men du kan købe 5c som er næsten den samme bare med plastik rundt om. Eller en 5s som bare er en nyere og opgraderet udgave af iphone 5

Anmeld

3. januar 2014

lycly

Stumpen skriver:

Så lyder det som om det skal være 5s jeg skal gå efter 

Ja jeg synes den er værd at give lidt ekstra for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.