Hej
Trutten.. jeg kan godt forstå det virker ulogisk !

Efter 9 klasse, gik jeg direkte videre på gymnasiet... gymnasiet var dog slet ikke noget for mig, og af nogle private årsager blev det en meget hård tid for mig.. jeg droppede derfor ud en fredag.. i mellemtiden havde jeg undersøgt hvilke andre muligheder jeg havde da jeg ikke ønskede bare at skulle gå og krydre røv i længere tid.. min studievejleder sagde der var kommet noget nyt til folk der gerne ville være pædagoger (som jeg gerne vil).. det var en pædagogpakke på VUC, som kun tager ét år.. og der startede jeg så om mandagen.. og den giver dig så adgangskravene til seminariet... jeg er færdig med vuc til januar, hvor jeg så er fyldt 18, og starter så semi d. 1 feb...
Var jeg blevet på gym, var jeg først færdig om et år, og derfor næsten 19..
Marcus' Mor, lyder virkelig spændende... jeg skal også selv søge ind på DPU, når jeg engang er færdig, og måske har lidt erfaring, da jeg gerne vil læse pædagogisk psykologi ligesom dig !

Jeg glæder mig også rigtig meget til, at komme igang med uddannelsen... måske jeg må skrive til dig, hvis jeg har nogle spørgsmål om et eller andet ?..

og håber selvfølgelig for dig, at du kommer ind ! ..
Anmeld