Kom du ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2009

Mutti2

Stort tillykke til jer der er kommet ind

er selv kommet ind på sygeplejerske skolen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Guldet

Tillykke til alle jer andre der er kommet ind på det de søgte

Jeg er blevet optaget på Holstebro pædagog seminarium.. og er så glaaaaaaaaaaad.. Glæder mig helt vild til at komme igang

Anmeld

30. juli 2009

Jules

LotteN skriver:

jeg har så slet ikke fået noget brev.... så hvis der heller ikke er noget imorgen, ringer jeg lige derop!

Min kæreste har heller ikke fået noget

Anmeld

30. juli 2009

Stineve

Hvor er det irriterende for jer der ikke har fået svar.. det netop en dag, som i dag hvor posten ikke skal svigte ! .. selvom der er mange breve

håber i får svar fra dem i morgen..

Anmeld

31. juli 2009

Junibæbs2013

Stineve skriver:

Hvor er det irriterende for jer der ikke har fået svar.. det netop en dag, som i dag hvor posten ikke skal svigte ! .. selvom der er mange breve

håber i får svar fra dem i morgen..

Hej Stine

Jeg bliver lige nødt til at høre dig, hvordan det kan lade sig gøre, at du kun er 17 år og alligevel kan blive optaget på en videregående uddannelse? 

Skal man ikke have en gymnasiel uddannelse for at blive optaget?

I mit regnestykke kan du da næsten ikke have nået at gå ud af folkeskolen og have brugt 3 år på gymnasie eller lignende og så være 17 år?

Anmeld

31. juli 2009

LotteN

så landede brevet også i min postkasse - så starter skole 1. september - skøøønt

Anmeld

31. juli 2009

qp

Hej.. jeg ville hører om der er andre, som har fået svar på om de er kommet ind på deres videregående uddannelse... ?

Jeg selv har søgt ind på slagelse og roskilde pædagogseminarium.. med roskilde som min 1. prioritet.. OG JEG KOM IND! .. er virkelig lykkelig!..
var bange for at min alder ville blive en forhindring...

Juhuuu... tillykke med det !!!

Jeg er selv pædagog og har søgt ind på DPU for, at studere pædagogisk psykologi.... MEN vi får først svar ml. 08-15 august, så jeg må derfor væbne mig med en masse tålmodighed...

Jeg kender intet til Roskilde Pædagogseminarium men kan da fortælle, at jeg selv er uddannet på Kbh's socialpædagogiske seminarium... og deeet var en super tid, skide spændende, udfordrende, hårdt, sjovt og inspirerende. Jeg elskede, at være studerende!! Men i bund og grund afhænger det af hvem man finder sammen med....  man var jo lidt overladt til ens studiegruppe. Min gruppe og jeg holdt sammen til det sidste - vi var nogle tøser som bare styrede det der for vildt og fik skrevet  de sejeste opgaver og lavet nogle virkelig gode projekter... ihh hvor jeg bare savner den tid!!

Jeg ønsker dig alt held og lykke med studiet og håber du kommer i en rigtig god studiegruppe og bliver rigtig glad for dit seminarium

Kh M

Anmeld

31. juli 2009

Stineve

Hej Trutten.. jeg kan godt forstå det virker ulogisk !

Efter 9 klasse, gik jeg direkte videre på gymnasiet... gymnasiet var dog slet ikke noget for mig, og af nogle private årsager blev det en meget hård tid for mig.. jeg droppede derfor ud en fredag.. i mellemtiden havde jeg undersøgt hvilke andre muligheder jeg havde da jeg ikke ønskede bare at skulle gå og krydre røv i længere tid.. min studievejleder sagde der var kommet noget nyt til folk der gerne ville være pædagoger (som jeg gerne vil).. det var en pædagogpakke på VUC, som kun tager ét år.. og der startede jeg så om mandagen.. og den giver dig så adgangskravene til seminariet... jeg er færdig med vuc til januar, hvor jeg så er fyldt 18, og starter så semi d. 1 feb...

Var jeg blevet på gym, var jeg først færdig om et år, og derfor næsten 19..

Marcus' Mor, lyder virkelig spændende... jeg skal også selv søge ind på DPU, når jeg engang er færdig, og måske har lidt erfaring, da jeg gerne vil læse pædagogisk psykologi ligesom dig !

Jeg glæder mig også rigtig meget til, at komme igang med uddannelsen... måske jeg må skrive til dig, hvis jeg har nogle spørgsmål om et eller andet ?..

og håber selvfølgelig for dig, at du kommer ind ! ..

Anmeld

1. august 2009

qp

Stineve skriver:

Marcus' Mor, lyder virkelig spændende... jeg skal også selv søge ind på DPU, når jeg engang er færdig, og måske har lidt erfaring, da jeg gerne vil læse pædagogisk psykologi ligesom dig !

Jeg glæder mig også rigtig meget til, at komme igang med uddannelsen... måske jeg må skrive til dig, hvis jeg har nogle spørgsmål om et eller andet ?..

og håber selvfølgelig for dig, at du kommer ind ! ..

Hej igen..

Ejh hvor sjovt, at du også vil læse på DPU og så endda det samme som mig! ..........
Du skal da være meget velkommen til, at skrive...

Kh M

Anmeld

2. august 2009

LotteN

Hvis nogle af jer, som er blevet optaget på pædagogsemnariet mangler bøger, så sig endelig til. min kusine er lige blevet færdig her til sommer og sælger ud af sine - bare lige en lille info!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.