Tigerspring 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Så det er ikke kun Lukas der er vildt med opvaskemaskinen. han har også fundet ud af at åbne vaskemaskinen så der skal man lige huske at tjekke for legetøj og sutter

Åh ja den kære vaskemaskine. Idag hjalp han dog med at tage alt det rene tøj ud så jeg kunne hænge det op. Det var lidt hyggeligt!

Vi finder ofte sutter i sko eller tasker der har stået på gulvet i gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

frk andreasen

Miss BananaHammock skriver:

Selvom alexander ikke kan gå endnu - så går det fisme stærkt når han ser at opvaskemaskinen er åben..... vupti også sidder han på lågen med hovedet inde i opvaskemaskinen.

ha ha ret sjovt det er osse frejas absolutte ynglings" legetøj", det er soleklart at med det samme hun høre opvaskeren bliver åbnet så kommer hun stavrende på hendes små tykke ben med lynets hast imens hun hviner i vilden sky. hun rejser sig op på låget trækker skuffen ud og begynder at hive ting ud fra opvaskeren. når man så fjerner hende så bliver hun stik tosset og p undr 2 sek er hun oppe igen

Anmeld

4. januar 2014

livhemdrup

Sidder faktisk lige pt. og tæller til 10, da bettemanden bevist bliver ved med at stille sig op i sengen, kaster sutterne på gulvet og brøler... Han blev 1 i december.

Ku ha været min søn du beskrev der. Han bliver et år om en måned. Og hvor kan man blive noget så  Når man er inde og putte for tiende gang men kan ik lade vær med at smile indvendigt når han står der med smil på og gnider øjne. 

Anmeld

4. januar 2014

Miss BananaHammock

frk andreasen skriver:

ha ha ret sjovt det er osse frejas absolutte ynglings" legetøj", det er soleklart at med det samme hun høre opvaskeren bliver åbnet så kommer hun stavrende på hendes små tykke ben med lynets hast imens hun hviner i vilden sky. hun rejser sig op på låget trækker skuffen ud og begynder at hive ting ud fra opvaskeren. når man så fjerner hende så bliver hun stik tosset og p undr 2 sek er hun oppe igen

Præcis som her... og rigtig øv når det de piller ud er møgbeskidt! Er begyndt bare at skylle af og sætte på køkkenbordet indtil han er ude og sove. Det er simpelhen for besværligt at fylde med en hånd og holde en stædig unge væk med den anden

Anmeld

4. januar 2014

Miss BananaHammock

livhemdrup skriver:

Ku ha været min søn du beskrev der. Han bliver et år om en måned. Og hvor kan man blive noget så  Når man er inde og putte for tiende gang men kan ik lade vær med at smile indvendigt når han står der med smil på og gnider øjne. 

Nej - det er svært at holde masken.

Anmeld

4. januar 2014

frk andreasen

Præcis som her... og rigtig øv når det de piller ud er møgbeskidt! Er begyndt bare at skylle af og sætte på køkkenbordet indtil han er ude og sove. Det er simpelhen for besværligt at fylde med en hånd og holde en stædig unge væk med den anden

her får hendes storesøskende opgaven at aflede hendes opmærksomhed imens jeg ordner opvaskeren ellers osse er hun placeret i højstolen med sin sele på ( hun rejser sig op i stolen derfor hun har sele på )

Anmeld

4. januar 2014

Miss BananaHammock

frk andreasen skriver:

her får hendes storesøskende opgaven at aflede hendes opmærksomhed imens jeg ordner opvaskeren ellers osse er hun placeret i højstolen med sin sele på ( hun rejser sig op i stolen derfor hun har sele på )

De små drillepinde

Anmeld

4. januar 2014

Chili

Anonym skriver:

Puha, er der andre der er igang med tigerspringet omkring 1 års alderen?/:
Vores lille fyr vil bestemt ikke sove, han er mega hidsig, sur og laver konstant ballade.

Hvad gør i andre?

Ja.. Det startede lidt før han blev 1 år, Men stoppede hurtigt.
Men nu! 14,5 måned, han er hel vildt hidsig!! Men på den anden side meget bevidst om hvornår han er fjollet..
Han smider ikke med sutterne mere, men vil ikke ligge alene.. Meh. Held og lykke til os alle!

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Nå det er da "dejligt" at høre at det ikke kun er herhjemme jeg har en lille stædig hidsig prop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.