Date ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej baby.dk,

jeg har skrevet med en fyr i 2-3uger nu, og vi har valgt at ska mødes/date imorgen eftermiddag, hva kan vi fortage os?

hvad forventer en mand hihi? - han kommer til mig, så tænker så om det er mig der skal angeere noget, i så fald, hvad ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej baby.dk,

jeg har skrevet med en fyr i 2-3uger nu, og vi har valgt at ska mødes/date imorgen eftermiddag, hva kan vi fortage os?

hvad forventer en mand hihi? - han kommer til mig, så tænker så om det er mig der skal angeere noget, i så fald, hvad ?

Skal i være hjemme ved dig, og have middag? Eller er planen at i skal ud og opleve noget?

Anmeld

3. januar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Skal i være hjemme ved dig, og have middag? Eller er planen at i skal ud og opleve noget?

jamen tænker, det er første gang vi skal mødes, så synes det ku være fint og mødes "ude" inden man skal være hjemme ved en privat eller ?

Anmeld

3. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

jamen tænker, det er første gang vi skal mødes, så synes det ku være fint og mødes "ude" inden man skal være hjemme ved en privat eller ?

Ja bestemt, så skal i mødes ude synes jeg

Anmeld

3. januar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Ja bestemt, så skal i mødes ude synes jeg

ening

Anmeld

3. januar 2014

Trekløver(:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men evt. Tivoli, zoologiskhave eller en tur i gågaden og drikke kaffe

Anmeld

3. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

det er en rigtig god idé at mødes ude første gang! Han kan være totalt mærkelig eller det kan blive for akavet at sidde der helt alene.. De dates jeg har været på gennem dating har den første altid været uhøjtidelig.. En date hvor man ligesom hilser på hinanden og ser om der kunne være kemi i virkeligheden også.. Gå en tur og få evt en kop et eller andet et sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.