anbefal en sovesofa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.655 visninger
17 svar
4 synes godt om
3. januar 2014

Kay

har i en sovesofa i vil anbefale??

en der er god og sidde i og god at sove i... og kan bruges som "rigtig seng"

og hvorfor vil i anbefale denne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

fif

Kay skriver:

Hej 

Vi har en fra ilva som vi købte i sin tid, den er rigtig fin at sidde i og sove i, men vi vil gerne have en der er mindre da den er ret stor i vores stue..... 

Vil du købe den 

Anmeld

3. januar 2014

Isabella_mor

nu har vi haft sovesofa i et par år og jeg fortryder at vi fik det... så vi går ud og køber en 140 boxmadras... 

Anmeld

3. januar 2014

Happiness

Vi har den her. Brugte den da vi boede i lejligheden. Nu er den "bare"  i brug som sofa

Den ene side er dog en del hård, men min mand vil ligge hårdt, og jeg blødt, så det passede meget godt Men ellers så er topmadrasser jo altid en god ide

Der er opbevaring i chaiselongen, så dyner og puder kan være der Nem at slå ud og "samle" igen. Og så synes vi den er fed

Købt i Ilva på tilbud for 4000kr. Kostede 6900 oprindeligt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2014

Kay

fif skriver:

Hej 

Vi har en fra ilva som vi købte i sin tid, den er rigtig fin at sidde i og sove i, men vi vil gerne have en der er mindre da den er ret stor i vores stue..... 

Vil du købe den 

billed??

Anmeld

3. januar 2014

Kay

Happiness skriver:

Vi har den her. Brugte den da vi boede i lejligheden. Nu er den "bare"  i brug som sofa

Den ene side er dog en del hård, men min mand vil ligge hårdt, og jeg blødt, så det passede meget godt Men ellers så er topmadrasser jo altid en god ide

Der er opbevaring i chaiselongen, så dyner og puder kan være der Nem at slå ud og "samle" igen. Og så synes vi den er fed

Købt i Ilva på tilbud for 4000kr. Kostede 6900 oprindeligt!

den er da også ret fed...

Anmeld

3. januar 2014

mor88

Kay skriver:

Vi har den til 2.699,- fra IKEA, og den er deeejlig nem at samle, kan vende som man ønsker, ekstremt nem at folde ud tilen 140x200 seng og med stort rum i chaiselongen til dyner, puder etc

Hedder vist nok Friheten sovesofa

Anmeld

3. januar 2014

Kay

mor88 skriver:

Vi har den til 2.699,- fra IKEA, og den er deeejlig nem at samle, kan vende som man ønsker, ekstremt nem at folde ud tilen 140x200 seng og med stort rum i chaiselongen til dyner, puder etc

Hedder vist nok Friheten sovesofa

hvordan sover man på den... og mærker man meget at den er "skildt" på midten??  

Anmeld

3. januar 2014

mor88

hvordan sover man på den... og mærker man meget at den er "skildt" på midten??  

Det kommer vel an på, om der skal soves hver dag på den... Vores bliver brugt engang imellem, og gæsterne plejer at sige de har sovet godt jeg synes den er behagelig til at være en sovesofa til den pris

Anmeld

4. januar 2014

fif

Kay skriver:

billed??

Den minder meget om den der er billed af, hvis det er den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.