Hjælp - kender I til det her fænomen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2014

Xana

Hej piger.

Jeg håber meget I kan hjælpe mig, for jeg er lidt bekymret over udviklingen her i min cyklus.

Jeg har i denne cyklus taget Gele Royal. Ægløsning faldt nærmest på klokkeslæt og det gjorde min menstruation også. BORTSET fra, at den aldrig rigtigt kom i gang. Jeg pletblødte i går hele dagen. Og i dag ville jeg syndfloden have indtruffet, jeg ville være blødt igennem og skulle løbe ud i badet og nyde følelsen af igen at være ren - for nogle minutter i hvert fald. Min 2.dagen er altid helt vanvittig.

Men her til morgen er der kun lidt brunt på papiret når jeg tørrer mig 

Jeg har pletblødt et par dage op til min mens og jeg har aldrig pletblødt før og min mens har aldrig nogensinde holdt igen med noget som helst.

Op til mens har jeg ikke haft nogle symptomer på noget som helst og jeg har ikke haft skyggen af menstruationssmerter/murren.

Bliver sgu lidt bekymret over, om det er Gele Royal der laver fuldstændig rod? Nogen der kender til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Pcokate

Xana skriver:

Hej piger.

Jeg håber meget I kan hjælpe mig, for jeg er lidt bekymret over udviklingen her i min cyklus.

Jeg har i denne cyklus taget Gele Royal. Ægløsning faldt nærmest på klokkeslæt og det gjorde min menstruation også. BORTSET fra, at den aldrig rigtigt kom i gang. Jeg pletblødte i går hele dagen. Og i dag ville jeg syndfloden have indtruffet, jeg ville være blødt igennem og skulle løbe ud i badet og nyde følelsen af igen at være ren - for nogle minutter i hvert fald. Min 2.dagen er altid helt vanvittig.

Men her til morgen er der kun lidt brunt på papiret når jeg tørrer mig 

Jeg har pletblødt et par dage op til min mens og jeg har aldrig pletblødt før og min mens har aldrig nogensinde holdt igen med noget som helst.

Op til mens har jeg ikke haft nogle symptomer på noget som helst og jeg har ikke haft skyggen af menstruationssmerter/murren.

Bliver sgu lidt bekymret over, om det er Gele Royal der laver fuldstændig rod? Nogen der kender til det?

Hvis der slet ikke kommer gang i den kan du altid teste for graviditet. Så r det udelukket og du kan se en periode mere an med G.R . 

den skal jo ændre tingene, så måske er det her første skridt i en bedre retning? 

Anmeld

3. januar 2014

Xana

Pcokate skriver:

Hvis der slet ikke kommer gang i den kan du altid teste for graviditet. Så r det udelukket og du kan se en periode mere an med G.R . 

den skal jo ændre tingene, så måske er det her første skridt i en bedre retning? 

GR har egentlig ikke flyttet på hverken æl eller cyklus, da det hele er kommet som det plejer. Og det er også sådan det skal være.

Jeg ville kun prøve det, for at se om det mon gav bedre mulighed for at blive gravid.

Hvis det hjælper mod mens-murren er det topdollar Men tror ikke jeg har lyst til at pletbløde en menstruation ud og ikke rigtigt få min mens ordentligt. Synes det er for stort et indgreb i min mens (på trods af, at jeg virkelig nyder ikke at have blodbad på 2.dagen, skal jeg ærligt indrømme)

Jeg må ned efter en G test og få det afklaret. Men kunne være der var nogen herinde der havde prøvet det samme med Gele Royal.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.