Hvornår kan jeg blive gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
10 svar
5 synes godt om
3. januar 2014

Emilie91

Hej alle.

Jeg går sådan og tænker på hvornår jeg kan blive gravid igen. 

i mig og min mands første forsøg bliver jeg gravid og kan teste positiv i starten af dec. Men jeg bliver så indlagt d. 19 dec for en graviditet uden for livmoderen  

øv bøv - vi må prøve igen. det er kun 2 uger siden jeg blev opereret og jeg har (selvfølgelig) ikke fået min mens endnu. Jeg tænker så - bliver det lige så nemt at blive gravid igen ? Eller kan kroppen gå i "forsvars position" og måske ikke vil være gravid de første par gange ? 

Jeg er så bange for jeg bliver en af dem som har svært ved at blive gravid. Det må virkelig ikke være nemt  

men de har beholdt begge mine æggeledere og de sagde at vi kunne begynde efter næste mens - så det har vi også tænkt os  

mange knus til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Håber på det bedste og at det snart lykkedes for jer!

Anmeld

3. januar 2014

Trekløver(:

emiliedamm skriver:

Hej alle.

Jeg går sådan og tænker på hvornår jeg kan blive gravid igen. 

i mig og min mands første forsøg bliver jeg gravid og kan teste positiv i starten af dec. Men jeg bliver så indlagt d. 19 dec for en graviditet uden for livmoderen  

øv bøv - vi må prøve igen. det er kun 2 uger siden jeg blev opereret og jeg har (selvfølgelig) ikke fået min mens endnu. Jeg tænker så - bliver det lige så nemt at blive gravid igen ? Eller kan kroppen gå i "forsvars position" og måske ikke vil være gravid de første par gange ? 

Jeg er så bange for jeg bliver en af dem som har svært ved at blive gravid. Det må virkelig ikke være nemt  

men de har beholdt begge mine æggeledere og de sagde at vi kunne begynde efter næste mens - så det har vi også tænkt os  

mange knus til jer 

du skal nok blive gravid igen

Anmeld

3. januar 2014

Emilie91

Det håber jeg 

Andre der har prøvet det samme ? 

Anmeld

3. januar 2014

Mamalou

Har desværre ikke prøvet noget lignede, men vil ikke gå forbi uden at give et kram og massere af for at I snart bliver gravide igen!

Vh. Louise

Anmeld

3. januar 2014

Emilie91

Mamalou skriver:

Har desværre ikke prøvet noget lignede, men vil ikke gå forbi uden at give et kram og massere af for at I snart bliver gravide igen!

Vh. Louise

Tak søde Louise det hjælper alt sammen 

Anmeld

3. januar 2014

CroQuis

Årh hvor jeg føler med dig!! 

Blev selv opereret for en GUL i november 2012, ca 6 uger henne.. Og fik fjernet den æggeleder som fosteret havde sat sig fast i 

Blev gravid vha behandling og det var vores første forsøg.

Vi sprang december over, da mens og krop lige skulle have tid til at hele.

Tilmeldte os forsøg igen i januar 2013 som jeg ikke blev gravid i.

Februar forsøgte vi naturligt. Men negativt.

Marts tilmeldte vi os 3. forsøg og stod med en positiv test i april 2013, og venter vores lille bebs indenfor 2 uger 

Anmeld

3. januar 2014

Emilie91

CroQuis skriver:

Årh hvor jeg føler med dig!! 

Blev selv opereret for en GUL i november 2012, ca 6 uger henne.. Og fik fjernet den æggeleder som fosteret havde sat sig fast i 

Blev gravid vha behandling og det var vores første forsøg.

Vi sprang december over, da mens og krop lige skulle have tid til at hele.

Tilmeldte os forsøg igen i januar 2013 som jeg ikke blev gravid i.

Februar forsøgte vi naturligt. Men negativt.

Marts tilmeldte vi os 3. forsøg og stod med en positiv test i april 2013, og venter vores lille bebs indenfor 2 uger 

Nøj det var alligevel ikke lang tid efter. Hvilken behandling prøvede i ?  Og havde i nemmere ved at blive gravid inden din gul ? 

Tusind gange tillykke. Jeg håber du får dig en skøn fødsel om 2 uger. 

Anmeld

3. januar 2014

CroQuis

emiliedamm skriver:

Nøj det var alligevel ikke lang tid efter. Hvilken behandling prøvede i ?  Og havde i nemmere ved at blive gravid inden din gul ? 

Tusind gange tillykke. Jeg håber du får dig en skøn fødsel om 2 uger. 

Det var ICSI alle 3 forsøg 

Nej det var aldrig lykkedes os at blive gravide før.

Den GUL var den første graviditet vi (jeg) havde opnået efter at have forsøgt i 1½ år, så det var sgu hårdt at den sad forkert.. 

Og mange tak, er også virkelig spændt 

Anmeld

4. januar 2014

Emilie91

CroQuis skriver:

Det var ICSI alle 3 forsøg 

Nej det var aldrig lykkedes os at blive gravide før.

Den GUL var den første graviditet vi (jeg) havde opnået efter at have forsøgt i 1½ år, så det var sgu hårdt at den sad forkert.. 

Og mange tak, er også virkelig spændt 

Ej søde du. Det må da bare have været såååå hårdt !!!!! hvor er jeg glad for at høre at du er gravid idag  

tusind tak for din erfaring. Jeg håber det snart er min tur til at have en baby i armene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.