Ar efter 2. Kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.859 visninger
12 svar
2 synes godt om
3. januar 2014

Lullaby*

Hej piger.

Jeg fik selv akut kejsersnit, og har været rigtig heldig med mit ar, hvis jeg selv skal sige det, er det rigtig pænt

Jeg er lidt interreseret i at høre fra jer der har fået kejsersnit også 2. Gang. Hvordan ser jeres ar ud nu i forhold til 1 gang? Har det ændret sig meget..blevet "tykkere" osv
Lad mig høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

lycly

Lullaby* skriver:

Hej piger.

Jeg fik selv akut kejsersnit, og har været rigtig heldig med mit ar, hvis jeg selv skal sige det, er det rigtig pænt

Jeg er lidt interreseret i at høre fra jer der har fået kejsersnit også 2. Gang. Hvordan ser jeres ar ud nu i forhold til 1 gang? Har det ændret sig meget..blevet "tykkere" osv
Lad mig høre

Jeg fik også aks første gang og mit ar blev rigtig pænt. Nu her 8 mdr efter 2. kejsersnit kan man slet ikke se at jeg har fået 2 ks, arret er stadig så fint, tyndt og lyst

Anmeld

3. januar 2014

Skouboe

Mit ar er også rigtigt pænt, men jeg fik også pks med nummer 2 midt i sommerferien, så jeg er syet sammen af ham, der lige havde vagt den dag, tilfældigvis den ledende overlæge fra plastikkirurgisk afdeling, og han lovede at lave det fint

Anmeld

3. januar 2014

Maja88

Mit er også super fint her 15uger efter

Anmeld

3. januar 2014

Ellie79

mit endte i meget akut ks her anden gang og det er helet grimt.. Allerede på sygehuset sagde sygeplejersken at det godt nok var gået stærkt og jeg nok ikke ville blive tilfreds med arret. Til 8 ugers tjek kommenteret lægen også på det.. I dag er det 2½ år siden og har lært at leve med det, men det er tykt og lapper over hinanden - en lille pølse, men vi kom hjem i live 

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby*

LuLy skriver:

Jeg fik også aks første gang og mit ar blev rigtig pænt. Nu her 8 mdr efter 2. kejsersnit kan man slet ikke se at jeg har fået 2 ks, arret er stadig så fint, tyndt og lyst

Var det så PKS 2. Gang?

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby*

Skouboe skriver:

Mit ar er også rigtigt pænt, men jeg fik også pks med nummer 2 midt i sommerferien, så jeg er syet sammen af ham, der lige havde vagt den dag, tilfældigvis den ledende overlæge fra plastikkirurgisk afdeling, og han lovede at lave det fint

Hvor heldig har man lige lov at være, når det nu skal være midt i ferien

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby*

Maja88 skriver:

Mit er også super fint her 15uger efter

Var det et PKS så?
Håber også at mit ar bliver lige så pænt igen, hvis jeg vælger et PKS denne gang..

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby*

AnjaB skriver:

mit endte i meget akut ks her anden gang og det er helet grimt.. Allerede på sygehuset sagde sygeplejersken at det godt nok var gået stærkt og jeg nok ikke ville blive tilfreds med arret. Til 8 ugers tjek kommenteret lægen også på det.. I dag er det 2½ år siden og har lært at leve med det, men det er tykt og lapper over hinanden - en lille pølse, men vi kom hjem i live 

Øv det lyder da ikke så godt allerede at få afvide på sygehuset at det ikke er gjordt ordentligt
Men godt at I begge kom igennem det, og har det godt i dag

Anmeld

3. januar 2014

Maja88

Lullaby* skriver:

Var det et PKS så?
Håber også at mit ar bliver lige så pænt igen, hvis jeg vælger et PKS denne gang..

Nej var et akut.. men stille og roligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.