Hvad fejler jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
7 svar
4 synes godt om
2. januar 2014

Anonym trådstarter

Nu har jeg været syg i 10 dage.. Er blevet lidt bekymret da jeg de sidste par dage har fået meget ømme tænder og kæber.. Hver gang jeg tager et skridt giver det stød i tænderne og de er meget ømme konstant.. Har en rigtig slem hoste og til tider lidt svært ved at få vejret ordentligt.. Udover det har jeg konstant hovedpine, snot i næsen og bliver svimmel i perioder.. 

ringer til lægen imorgen, men nogen der ved hvad det er? Det bliver værre for hver dag der går!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Bak

Anonym skriver:

Nu har jeg været syg i 10 dage.. Er blevet lidt bekymret da jeg de sidste par dage har fået meget ømme tænder og kæber.. Hver gang jeg tager et skridt giver det stød i tænderne og de er meget ømme konstant.. Har en rigtig slem hoste og til tider lidt svært ved at få vejret ordentligt.. Udover det har jeg konstant hovedpine, snot i næsen og bliver svimmel i perioder.. 

ringer til lægen imorgen, men nogen der ved hvad det er? Det bliver værre for hver dag der går!

Det kan være bihulebetændelse, der giver de ømme tænder. Men ring du til lægen i morgen Lyder dog ikke som noget, du skal være nervøs for. God bedring!

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Det kan være bihulebetændelse, der giver de ømme tænder. Men ring du til lægen i morgen Lyder dog ikke som noget, du skal være nervøs for. God bedring!

Jeg bliver som en mand når jeg bliver syg føler altid jeg ikke har langt igen ja jeg ringer imorgen tidlig..

er dog mest bekymret over om tænderne begynder at falde ud, for det føleS sådan! 

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bak skriver:

Sådan følte jeg det også en gang, jeg havde pande/ bihulebetændelse! + jeg fik pludselig voldsom feber på 40,2. Kom på pencilin, og det hjælp heldigvis hurtigt!

Rigtig god bedring til dig!  Vh stine

Anmeld

2. januar 2014

Kløver

Kunne lyde som bihule- og/eller kæbe- betændelse

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Sådan følte jeg det også en gang, jeg havde pande/ bihulebetændelse! + jeg fik pludselig voldsom feber på 40,2. Kom på pencilin, og det hjælp heldigvis hurtigt!

Rigtig god bedring til dig!  Vh stine

Ihh gider ikke alt det betændelse.. Føler jeg har feber men termometeret siger 37,5 så det er der heldigvis ikke noget af  

jeg takker

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Kunne lyde som bihule- og/eller kæbe- betændelse

Øv bøv :/

Anmeld

3. januar 2014

Kløver

Anonym skriver:

Øv bøv :/

Ja det er rigtig surt, havde det selv da jeg var gravid med min datter, og da vi skulle giftes. Snak med lægen så du hurtigt kan komme i ordentlig behandling hvis det er det, og fik råd ved øre/næse/hals lægen om ikke kun at pudse næsen men også holde en finger for hvert næsebord så det lukker til, luk munden og sug ind gennem næsen, som hvis du kunne trækket vejret dybt ind, så trækker man noget af alt det som sidder i bihulerne tilbage i næsen og kan derefter pustes ud, så afhjælper det og det hjælper med at det sætter sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.