har baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
16 svar
3 synes godt om
2. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Feber hvis den er 37,9?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

liten-mamma

Feber hvis den er 37,9?

Det er ikke noget du skal reagere voldsomt på. Bare hold øje med hans temperatur de næste par timer 

Anmeld

2. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

liten-mamma skriver:

Det er ikke noget du skal reagere voldsomt på. Bare hold øje mde hans temperatur

Tager det nu også bare stille og roligt han er som han plejer, men han føltes bare meget varm så tog lige hans temperatur.. også fordi han har gylpet nogen gange idag og plejer han ikke

Anmeld

2. januar 2014

tioyv

MiichellaMalou skriver:

Feber hvis den er 37,9?

ved ikke om det er forskelligt fra barn til barn, men min ida har normalt 37.8-37.9 om aftenen uden at have feber..

Anmeld

2. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

tioyv skriver:

ved ikke om det er forskelligt fra barn til barn, men min ida har normalt 37.8-37.9 om aftenen uden at have feber..

Kan godt være det meget normalt. Ved ikke om det er fordi det er aften har kun målt om dagen hvor den er på 37,5

Anmeld

2. januar 2014

Trekløver(:

Det er forskelligt, men 37,9 vil jeg sige er let forhøjet temperatur, og ville lige være obs, på om den stiger yderligere.

Min datter har normalt 37,2-37.4. Lige nu har hun 38,9 og er syg. Suk.

Anmeld

2. januar 2014

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Feber hvis den er 37,9?

når de er under 1 år er alt under 38 ikke feber.. Det er noget med de ikke selv regulerer deres temperatur endnu men den styres meget af omgivelserne.. Ligger de meget varmt kan temperaturen stige og omvendt

Anmeld

2. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Det er forskelligt, men 37,9 vil jeg sige er let forhøjet temperatur, og ville lige være obs, på om den stiger yderligere.

Min datter har normalt 37,2-37.4. Lige nu har hun 38,9 og er syg. Suk.

Øv da god bedring med hende
Tror også jeg holder øje med temperaturen. Men nu sover han heldigvis.

Anmeld

2. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

når de er under 1 år er alt under 38 ikke feber.. Det er noget med de ikke selv regulerer deres temperatur endnu men den styres meget af omgivelserne.. Ligger de meget varmt kan temperaturen stige og omvendt

Jeg synes dog det er meget koldt her. Men nok bare mig :p

Anmeld

2. januar 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Øv da god bedring med hende
Tror også jeg holder øje med temperaturen. Men nu sover han heldigvis.

Tak,

Håber ikke din Lillemand er ved at blive syg, og ellers også god bedring til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.