Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Feber hvis den er 37,9?
Det er ikke noget du skal reagere voldsomt på. Bare hold øje med hans temperatur de næste par timer
liten-mamma skriver: Det er ikke noget du skal reagere voldsomt på. Bare hold øje mde hans temperatur
Det er ikke noget du skal reagere voldsomt på. Bare hold øje mde hans temperatur
MiichellaMalou skriver: Feber hvis den er 37,9?
tioyv skriver: ved ikke om det er forskelligt fra barn til barn, men min ida har normalt 37.8-37.9 om aftenen uden at have feber..
ved ikke om det er forskelligt fra barn til barn, men min ida har normalt 37.8-37.9 om aftenen uden at have feber..
M_V skriver: Det er forskelligt, men 37,9 vil jeg sige er let forhøjet temperatur, og ville lige være obs, på om den stiger yderligere. Min datter har normalt 37,2-37.4. Lige nu har hun 38,9 og er syg. Suk.
Det er forskelligt, men 37,9 vil jeg sige er let forhøjet temperatur, og ville lige være obs, på om den stiger yderligere. Min datter har normalt 37,2-37.4. Lige nu har hun 38,9 og er syg. Suk.
Team Putte skriver: når de er under 1 år er alt under 38 ikke feber.. Det er noget med de ikke selv regulerer deres temperatur endnu men den styres meget af omgivelserne.. Ligger de meget varmt kan temperaturen stige og omvendt
når de er under 1 år er alt under 38 ikke feber.. Det er noget med de ikke selv regulerer deres temperatur endnu men den styres meget af omgivelserne.. Ligger de meget varmt kan temperaturen stige og omvendt
MiichellaMalou skriver: Øv da god bedring med hende Tror også jeg holder øje med temperaturen. Men nu sover han heldigvis.
Øv da god bedring med hende Tror også jeg holder øje med temperaturen. Men nu sover han heldigvis.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128