Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
miss-cl skriver: Hej piger.Jeg er 3+4 (torsdag) og har haft ondt i min venstre side af underlivet siden søndag. Det niver og strammer og smerterne er tiltagende. Det gør ondt når jeg står, sidder og går.Nogen der har oplevet dette?
Hej piger.Jeg er 3+4 (torsdag) og har haft ondt i min venstre side af underlivet siden søndag. Det niver og strammer og smerterne er tiltagende. Det gør ondt når jeg står, sidder og går.Nogen der har oplevet dette?
Hvis du har testet positiv synes jeg du skal ringe til lægen for det lyder til du kan være gravid udenfor livmoderen....
stjernehimmel skriver: Hvis du har testet positiv synes jeg du skal ringe til lægen for det lyder til du kan være gravid udenfor livmoderen....
miss-cl skriver: Testet med to streger idag, men tror det er en skyggestreg..Den blev ikke længe og var meget meget utydelig.
Testet med to streger idag, men tror det er en skyggestreg..Den blev ikke længe og var meget meget utydelig.
Havde 2 cyster der fik mig helt i knæ i nogle dage, da de sprang...
miss-cl skriver: Puha lyder bare ikke rart!! Gjorde lægen noget efter de var sprunget? Og hvor langt var du i cyklus på det tidspunkt? !!Jeg har godt nok os ondt, ringer til lægen imorgen. .
Puha lyder bare ikke rart!! Gjorde lægen noget efter de var sprunget? Og hvor langt var du i cyklus på det tidspunkt? !!Jeg har godt nok os ondt, ringer til lægen imorgen. .
Jamen de fandt 2 stor på 5 cm i diameter i forbindelse med en bio i august, lægen gjorde intet og da jeg var til kontrol for cysterne i december var det væk
stjernehimmel skriver: Jamen de fandt 2 stor på 5 cm i diameter i forbindelse med en bio i august, lægen gjorde intet og da jeg var til kontrol for cysterne i december var det væk
miss-cl skriver: Hold da op de var store Kan lægen se/mærke dem??
Hold da op de var store Kan lægen se/mærke dem??
Nej mine sad på æggestokken bag til... Det var i forbindelse med en indvendig scanning de fandt dem
miss-cl skriver: Fra cyste er sprunget til mulig graviditet hvor længe kan der gå ved du det? ?
Fra cyste er sprunget til mulig graviditet hvor længe kan der gå ved du det? ?
du kan jo blive gravid selvom du har cyster men bare fra den anden æggeleder, jeg fik besked på jeg godt kunne blive gravid alligevel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128