Ideer til en gave til min far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
6 svar
2 synes godt om
2. januar 2014

LBK

Hjælp mig...

Min far har fødselsdag lige om lidt. Og jeg ANER ikke hvad jeg skal købe til ham i fødselsdagsgave. De få ønsker han havde blev opfyldt her til jul.

Han bliver 58 år. Meget moderne tøj, stil og teknologi. Han løber, er fodbold/sportsfreak, arbejder som teknisk serviceleder (i gamle dage hed der pedel, og er derudover byrådsmedlem i vores kommune) Så en ALT MULIGT mand.

Har i nogle gode ideer? Det eneste han med garanti ikke går op i er film (DVD, BLUE-RAY)

Kan i hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

tioyv

LBK skriver:

Hjælp mig...

Min far har fødselsdag lige om lidt. Og jeg ANER ikke hvad jeg skal købe til ham i fødselsdagsgave. De få ønsker han havde blev opfyldt her til jul.

Han bliver 58 år. Meget moderne tøj, stil og teknologi. Han løber, er fodbold/sportsfreak, arbejder som teknisk serviceleder (i gamle dage hed der pedel, og er derudover byrådsmedlem i vores kommune) Så en ALT MULIGT mand.

Har i nogle gode ideer? Det eneste han med garanti ikke går op i er film (DVD, BLUE-RAY)

Kan i hjælpe

hvad med en oplevelsesgave? der findes mange forskellige..

Anmeld

2. januar 2014

LBK

tioyv skriver:

hvad med en oplevelsesgave? der findes mange forskellige..

jeg havde tænkt tanken. I form af et sted hvor han kunne tage min mor med hen og spise noget god mad. (Da det også har stor interesse). Men synes måske jeg manglede noget andet

Anmeld

2. januar 2014

tioyv

LBK skriver:

jeg havde tænkt tanken. I form af et sted hvor han kunne tage min mor med hen og spise noget god mad. (Da det også har stor interesse). Men synes måske jeg manglede noget andet

der er jo også mange andre slags, køre en Ferrari, hvis han er til hurtige biler..

Anmeld

4. januar 2014

LBK

tioyv skriver:

der er jo også mange andre slags, køre en Ferrari, hvis han er til hurtige biler..

ja det var da en fed ide

Anmeld

4. januar 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hva med noget nyt løbe/trænings udstyr, det er altid rart med et par ekstra bukser eller fx vest.. Ved det er på tilbud pt i føtex..

Ellers måske lidt nyt værktøj, værktøjskasse etc..

Gavekort til restaurant, evt sportsbegivenhed.

Anmeld

4. januar 2014

Mamalou

Hvis han er til whisky, er en fin flaske en mulighed? Eventuel med nogle whiskey sten og glas til.

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.