Zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

233 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. januar 2014

Ka1994

Godaften alle sammen.

Jeg er lige startet på zoneterapi grundet at jeg har fået acne efter at jeg stoppede med p-piller for 8 måneder siden. Så kom jeg til at tænke på at det jo også er godt for hvis man vil være gravid, så håber jeg kan slå 2 fluer med et smæk. Mig og min kæreste har prøvet at blive gravide i 7 måneder uden held.

Er der nogen af jer der har haft succes med zoneterapi fordi i vil være gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

MorVita

Hejsa

Jeg er selv uddannet zoneterapeut og har egen klinik. Jeg har hjulpet en kvinde som havde forsøgt 3 år, med at blive gravid.  Det er det bedste ved mit job..... 

Håber du har fundet en dygtig behandler som kan hjælpe dig med dine problemer. 

Med venlig hilsen Louise

Anmeld

2. januar 2014

LinLin

Katrine Andersen skriver:

Godaften alle sammen.

Jeg er lige startet på zoneterapi grundet at jeg har fået acne efter at jeg stoppede med p-piller for 8 måneder siden. Så kom jeg til at tænke på at det jo også er godt for hvis man vil være gravid, så håber jeg kan slå 2 fluer med et smæk. Mig og min kæreste har prøvet at blive gravide i 7 måneder uden held.

Er der nogen af jer der har haft succes med zoneterapi fordi i vil være gravide?

Vi har en zoneterapeut tilknyttet min bhv - hende har jeg sneget mig ind til sidst vi prøvede at blive gravide men det tog nu alligevel otte mdr...

Lige nu er hun deltidssygemeldt, men hvis ikke der sker noget i de næste cyklusser vil jeg da prøve at gå til hende igen om ikke andet er det så dejligt afslappende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.