Hejsa herinde og hvor er det lang tid siden...
Ved slet ikke hvor jeg skal starte og hvor er der sket meget med baby.dk siden jeg var herinde sidst...
Tid - tid - tid... Syntes at døgnet har alt for få timer og med 2 troldeunger i huset der har krudt og ballade stort set 24/7...
Frederic er en lang bønne efterhånden og kommet stort set ud af sine flere års spiseproblemer, selv han's aff pulver har vi fået ham trappet ud af.
... Han starter i skole her til august, helt vildt underligt og allerede?
Freya er et kapitel for sig, hun er en lille bestemt pige med ben i næsen og noget så stædig... Som har været rigtig hurtig motorisk og har bl.a fræst rundt på sin lille røde balance cykel siden hun var 1 år og er en rigtig lille drenge pige. Hun er dog en lille myr på 80 cm, når hun er 21 mdr - men evig sygdom gør det svært at have overskud til at vokse. Hendes humør og glade sind overskygger alt det negative.
Hun er dog stadig syg konstant med snotnæse - feber - lungebetændelser - halsbetændelser - nældefeber - hoste - møb'er osv. Hvilket har stået på siden hun var få mdr gammel og hun er snart 21 mdr. Hun har fået dræn og fået fjernet polypper, så vi er gået fra næsten 2 liter vand om natten til den lille 'drømme' flaske hun får med vand - men nattesøvn er stadig en by i Rusland. Er vi heldige tager hun 2-3 timer sammenhængende om natten.
Hendes sprog er også eksploderet efter polypper blev fjernet og hun har fået en helt anden ro over sig. Hun skal dog stadig lige venne sig til at trække vejret gennem næsen.
Så det kom ikke som nogen overraskelse at frk freya igen i år lå syg alle juledagene, men vi slap da for tur i ambulance i år.. 7 dage med høj feber - hoste og snot, 2* nældefeber, øjenbetændelse, tynd mave, marmoret hud, bleg ansigt og et vægttab 1,5 kg.
Vi har fået en familie konsulent tilknyttet og hun er bare guld værd, så jeg arbejder stadig med mig selv for fuld skrue...
I skal da ikke snydes for billeder... KOmmer lige om snart...