En lille undren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
7 svar
6 synes godt om
2. januar 2014

MyLove E

Nu har jeg 2 inden for en mrd været ude og komme noget brugt.
Og begge gange har det ikke været fundet frem. Den ene ting skulle han på loftet og hente og så var den beskidt.
I dag skulle jeg ud og købe nogle flytte kasser. Der skulle de så først flytte et hav af ting for at komme ned til flyttekasserne.

Altså jeg kan godt forstå at det er træls hvis folk ikke dukker op.
Men man kan da i det mindste gøre det lidt klar.

Hvis jeg skal sælge noget er det rent og fundet frem... Jeg skulle i dag stå og vente 10min på at hun bare havde ryddet væk!!!

Oplever andre også det? Og er det fair?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

IT-nørd

MyLove E skriver:

Og begge gange har det ikke været fundet frem. Den ene ting skulle han på loftet og hente og så var den beskidt.
I dag skulle jeg ud og købe nogle flytte kasser. Der skulle de så først flytte et hav af ting for at komme ned til flyttekasserne.

Hvis jeg skal sælge noget er det rent og fundet frem... Jeg skulle i dag stå og vente 10min på at hun bare havde ryddet væk!!!

oplevede det samme da jeg skulle hente en Fischer Price bondegård til Freya (aftalte at hente den samme dag, blot om aftenen).

Da jeg kom, skulle han op på loftet for at hente og bondegården samt dyr/andre ting var møgbeskidte.

Prisen var meget fin og nu stod jeg der, så jeg valgte at tage den med hjem og den fik den helt store tur i badekarret.

Anmeld

2. januar 2014

Monski

MyLove E skriver:

Ej det er altså meget mærkeligt!
Jeg ville da altid have sat tingene frem og lige gjort dem rent først, køber har jo ikke en ærlig chance for at se hvilken stand tingene er i hvis det er møg beskidt .. Eller lugter af "loft"

Anmeld

2. januar 2014

esioul

MyLove E skriver:

Jeg er nok meget sippet.

Jeg plejer at have fundet tingene frem og viser dem frem ude ved hoveddøren.

Jeg vil helst ikke have fremmede ind i hjemmet. Mest af alt fordi man aldrig ved om det er nogle der lige lurer hvad man har. (vi har haft indbrud, så er meget påpasselig)

Anmeld

2. januar 2014

MyLove E

esioul skriver:

Jeg er nok meget sippet.

Jeg plejer at have fundet tingene frem og viser dem frem ude ved hoveddøren.

Jeg vil helst ikke have fremmede ind i hjemmet. Mest af alt fordi man aldrig ved om det er nogle der lige lurer hvad man har. (vi har haft indbrud, så er meget påpasselig)

Nej sådan har jeg det også...

Anmeld

2. januar 2014

MyLove E

Monski skriver:

Ej det er altså meget mærkeligt!
Jeg ville da altid have sat tingene frem og lige gjort dem rent først, køber har jo ikke en ærlig chance for at se hvilken stand tingene er i hvis det er møg beskidt .. Eller lugter af "loft"

Så det er ikke bare mig?

Anmeld

2. januar 2014

MyLove E

IT-nørd skriver:

oplevede det samme da jeg skulle hente en Fischer Price bondegård til Freya (aftalte at hente den samme dag, blot om aftenen).

Da jeg kom, skulle han op på loftet for at hente og bondegården samt dyr/andre ting var møgbeskidte.

Prisen var meget fin og nu stod jeg der, så jeg valgte at tage den med hjem og den fik den helt store tur i badekarret.

Ja det er meget mærkeligt :-D

Anmeld

2. januar 2014

bøllen

Ej det lyder ski mærkeligt

når jeg sælger noget finder jeg det frem så snart jeg har aftalt tidspunkt - så ligger det klar til afhentning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.