Havde i symptomer? Fra 3+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
10 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har en stikken/prikken i brysterne og i går og i dag en salgs jag/niven i underlivet

Håber på en positiv test på Mandag, dette er 5. måneds forsøg, så det ku være lækker!

Havde i symptomer så tidligt?

Kan selvfølgelig ikke huske det fra min andre graviditeter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har en stikken/prikken i brysterne og i går og i dag en salgs jag/niven i underlivet

Håber på en positiv test på Mandag, dette er 5. måneds forsøg, så det ku være lækker!

Ingenting overhovedet, før kvalmende og trætheden ramte i uge 6-8, derefter ingen symptomer, gældende i alle 3 graviditeter

Anmeld

2. januar 2014

cwl

Anonym skriver:

Med mit andet barn kunne jeg teste flot positiv før forventet mens og testede kun fordi jeg fik vildt meget kvalme over en creme jeg tog på, så var sikker på den var der.. Nu er vi igang med tredje barn og Jeg følte allerede ret tidligt 2+? en underlig fornemmelse som om mælken løb til, det gjorde den selvfølgelig ikke. Men det følte jeg. Og var ikke i tvivl om at jeg nok var gravid. Da jeg var 3+3 kunne jeg teste meget svag positiv efter tid og begyndte og få ømme bryster og var meget oppustelig (lignede en i 20 uge).

for du snart har to streger

Anmeld

2. januar 2014

Chili

Anonym skriver:

Jeg fik symptomer på blærebetændelse, begge gange. Så 2. Gang var jeg sikker inden jeg testede
Fik ømmebryster fra uge 6. Og ligamenssmerter og i uge 5 og det var det
for positiv

Anmeld

2. januar 2014

Anonym

Jeg er et sted mellem 3+5 og 4+0 og jeg har kvalme allerede. Startede igår aftes og har haft hele dagen idag. Og så har jeg mens agtige smerter.
Testede positiv her til eftermiddag

Anmeld

2. januar 2014

Trekløver(:

Nej havde ikke symptomer så tidligt

Anmeld

2. januar 2014

BabyDrømme23

Anonym skriver:

Inge symptomer her, det eneste var at jeg mærkede det som om mens var på veg i dagene inden den forventede mens 

og troede under inge omstændigheder jeg var gravid da det var første forsøg. 

Har så termin i dag  

held og lykke med testen

Anmeld

2. januar 2014

cwl

Anonym skriver:

Jeg er et sted mellem 3+5 og 4+0 og jeg har kvalme allerede. Startede igår aftes og har haft hele dagen idag. Og så har jeg mens agtige smerter.
Testede positiv her til eftermiddag

Tillykke

Anmeld

2. januar 2014

Anonym

cwl skriver:

Tillykke

Mange tak

Anmeld

2. januar 2014

Anonym

Jeg havde rigtig meget kvalme allerede fra 2+8 samt legamentsmerter og 3+4 kunne jeg teste positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.