Hvor hurtigt kan man blive gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja, hvor hurtigt efter en fødsel kan man blive gravid igen?
Kan det lade sig gøre inden man får sin første menstruation?

Jeg fødte for 6 uger siden, og fuldammer min baby. Jeg har endnu ikke fået menstruation. Manden og jeg har haft sex nogle gange, men efter sidste gang slog det mig, at jeg jo ikke er gravid længere og ikke er på noget prævention. Vi har bare været så vant til afgøre det uden beskyttelse, så havde ikke tænkt over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

FruK

Ja, du kan godt blive gravid før din første mens - du får jo ægløsning før mens.

De gange jeg har født er vi blevet rådet til af jordemoder og læge, at bruge kondom ind til 8-ugers undersøgelsen, hvor man så som regel vil snakke med lægen om prævention fremover.

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Ja, du kan godt blive gravid før din første mens - du får jo ægløsning før mens.

De gange jeg har født er vi blevet rådet til af jordemoder og læge, at bruge kondom ind til 8-ugers undersøgelsen, hvor man så som regel vil snakke med lægen om prævention fremover.

Okay, tak

Ja, vi må vist have anskaffet os nogle kondomer i hvert fald jeg skal ikke starte på noget prævention, da vi gerne vil have den næste ret hurtigt. Dog må der gerne gå lidt længere tid end lige nu, men nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.