Sodastream

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.944 visninger
11 svar
1 synes godt om
2. januar 2014

Silas&Mille

Jer der har en Sodastream. Hvordan vasker I flaskerne? 

Det anbefales jo ikke at man kommer dem i opvaskemaskinen, men er der nogen der har prøvet det alligevel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Lykke:)

Silas&Mille skriver:

Jer der har en Sodastream. Hvordan vasker I flaskerne? 

Det anbefales jo ikke at man kommer dem i opvaskemaskinen, men er der nogen der har prøvet det alligevel? 

Vi har købt en til opvaskemaskinen også men de almindelige bliver bare vasket med en flaskebørste

Anmeld

2. januar 2014

JulieE

Man kan købe sådan nogle tabs til at rengøre flaskerne med. De er ret gode. 

Vi gør dem rene efter brug og vasker dem almindeligt op. Og så får de med de der tabs en gang i mellem ��

Anmeld

2. januar 2014

Niikita

Men put aldrig dem der ikke må vaskes i opvaskemaskinen, i opvaskemaskinen! Det er vi kommet til en gang, haha. Flasken er blevet både smallere og lavere - så stål"foden" (den i bunden) passer ikke længere på.

Kan bestemt ikke anbefales

Anmeld

2. januar 2014

Muffinmus

Kan det svare sig at få en??? Har overvejet det flere gange vi drikker primært sodavand i weekenden, men har flere gæster der ynder at drikke danskerne, så der ville den evt også være god...

Anmeld

2. januar 2014

JulieE

MariaE skriver:

Kan det svare sig at få en??? Har overvejet det flere gange vi drikker primært sodavand i weekenden, men har flere gæster der ynder at drikke danskerne, så der ville den evt også være god...

Jeg ved ikke om det decideret kan svare sig (der skal jo købes kulsyre patroner og sirup).... Men jeg er ret glad for vores man slipper for at slæbe flasker frem og tilbage fra butikken og man kan lave danskvand/sodavand, når man lyst til det 

Anmeld

2. januar 2014

hannetheis

Vil lige være med har nemlig tit talt om at købe en. Men har før prøvet at regne på hvor meget vi får ud af det liter i forhold tik pris lav selv eller købe pris.

Sparer i penge?
Her drikker mandeb gerne 1-2 liter om dagen ( billig cola) så er jo mange liter i længden

Anmeld

2. januar 2014

ønskebørn74

MariaE skriver:

Koster det samme men du skal ikke slæbe flasker retur og have dem liggende og fylde.. + det er sundere.. Ikke så meget sukker og farvestof..

Anmeld

2. januar 2014

Lykke:)

MariaE skriver:

Jeg er super glad for min! Synes det er ret skægt at kunne lave min egen sodavand/saftevand

Anmeld

3. januar 2014

Silas&Mille

MariaE skriver:

Vi købte en pakke til 500 kr.

Den indeholdt Sodastream, to 1 liters flasker, to ½ liters flasker, to forskellige smags-sirupper.

Vi bruger den en del, men vi har så også købt en del af de smagstilsætninger der er til danskvand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.