Er det her en test streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. januar 2014

Anonym trådstarter

Er det en skygge/teststreg? For to dage siden var den helt negativ, nu ser den sådan ud udenfor tid?  ( hvis i kan se den, det ik til at fange med kamera)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

AlberteSophie

Jeg kan desværre ikke se en ekstra streg /:

Anmeld

2. januar 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Er det en skygge/teststreg? For to dage siden var den helt negativ, nu ser den sådan ud udenfor tid?  ( hvis i kan se den, det ik til at fange med kamera)

Negativ. Desværre

Anmeld

2. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Negativ

Anmeld

2. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Negativ....

Anmeld

2. januar 2014

Muhmi

Jeg kan desværre ingenting se på nogen af billederne og jeg har zoomet, rykket skærmen, flyttet hovedet op og ned, men jeg kan altså ingenting se... 

MEN jeg krydser da alt hvad der krydses kan for at du får en ekstra streg hvis du ønsker den 

Anmeld

2. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

Hvis testen er to dage gammel, kan du slet, slet ikke bruge en streg til noget. Hvis stregen kommer udenfor tid, er den ugyldig. Så smid testen i skraldespanden og glem alt om den når de 5 minutter er gået.

Og desuden kan jeg ikke se nogen ekstra streg.

for at det lykkes snart.

Anmeld

2. januar 2014

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Jeg kan desværre intet se.

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvis testen er to dage gammel, kan du slet, slet ikke bruge en streg til noget. Hvis stregen kommer udenfor tid, er den ugyldig. Så smid testen i skraldespanden og glem alt om den når de 5 minutter er gået.

Og desuden kan jeg ikke se nogen ekstra streg.

for at det lykkes snart.

Hov fik mig vist formuleret lidt dårligt... Tog en anden for 2 dage siden, denne er fra idag ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.