Kære Far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. januar 2014

Anonym trådstarter

Kære Far et nyt år er begyndt og  Jeg mangler dig i mit / vores liv.

Jeg savner din støtte og opbakning, både når alt er dejligt, men især, når tingene er lidt svære. 

En der altid står på min side og hepper, og som altid siger, at når du har gjort dit bedste, har du gjort det godt nok!! 

Jeg ville ønske, jeg bare kunne ringe til dig, og du kunne sige " bare rolig jeg kommer hurtigst muligt " eller jeg kunne fortælle om alle de spændene, små som store ting, der sker i mit liv, og om mine børns. 

Jeg mangler dig i mine børns liv, en der bare elsker dem lige så ubetinget som vi selv gør. Roser dem, og er en de altid kan ringe til når mor og far er stride 

Så kære far jeg savner dig! ( min far er død ) 

Ville ikke så meget med mit indlæg, kunne bare ikke sove, for tanker i mit hovede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Lisbeth1985

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Mange takker!! 

Anmeld

2. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Rip....

Anmeld

2. januar 2014

Ciss

2. januar 2014

tweety2060

Savnet af en forældre er stort! Den ubetingede kærlighed, omsorg og støtten Er hård at leve uden!
Sender dig kærlige tanker !!!!!

Anmeld

2. januar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Kære Far et nyt år er begyndt og  Jeg mangler dig i mit / vores liv.

Jeg savner din støtte og opbakning, både når alt er dejligt, men især, når tingene er lidt svære. 

En der altid står på min side og hepper, og som altid siger, at når du har gjort dit bedste, har du gjort det godt nok!! 

Jeg ville ønske, jeg bare kunne ringe til dig, og du kunne sige " bare rolig jeg kommer hurtigst muligt " eller jeg kunne fortælle om alle de spændene, små som store ting, der sker i mit liv, og om mine børns. 

Jeg mangler dig i mine børns liv, en der bare elsker dem lige så ubetinget som vi selv gør. Roser dem, og er en de altid kan ringe til når mor og far er stride 

Så kære far jeg savner dig! ( min far er død ) 

Ville ikke så meget med mit indlæg, kunne bare ikke sove, for tanker i mit hovede!

Anmeld

2. januar 2014

Loa

må være svært at undvære sine forældre....

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Rip....

Mange takker. 

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Mange takker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.