Min datter på 3 år har i dag været syg med mavesmerter og feber. Hun har haft 38,9 i feber og har klaget over mavesmerter (der har dog hverken været diarré/afføring eller opkast). Hun har ikke virket mere sløv/påtaget end normalt, når hun er syg.
Årsagen til at jeg er lidt bekymret er fordi hun igennem dagen har haft en tør ble på, som hun fik af da hun skulle i seng. I den er der noget gulligt udflåd. Desuden tissede hun i sin pot inden hun skulle i seng, og det tis kiggede jeg så efter, og det så meget - for mig - unormalt ud. Det er ikke kun grumset/ikke gennemsigtigt, men det er mere en normal tisset farve, hvor der så i bunden af potten ligget en grumset del.
Tror I jeg har årsag til at være bekymret og ringe til vagtlægen? Jeg tænker at det kan være hun har både en almindelig maveonde, samtidig med at hun har fået noget evt betændelse i underlivet. Eller kan der være en sammenhæng? Når jeg Googler, er de tætteste symptomer jeg kommer på, tegn på bækkenunderlivsbetændelse. Desuden har min datter aldrig grædt af mavesmerter før, men da det begyndte i dag, græd hun i ca. halv time, og igennem dagen har hun holdt sig lidt til maven.
Anmeld