De frække unger - en billedtråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

Mamalou

MyLove E skriver:

Jeps :-D Og jeg fandt jakken til 70kr i h&m

Din søns butterfly har du selv hæklet det?

Elsker h&m de har meget fint drengetøj. Har netop købt de fineste bukser sat ned til 179 til 70 kr

Min veninde har hæklet den, er desværre ikke så kreativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

MyLove E

Mamalou skriver:

Elsker h&m de har meget fint drengetøj. Har netop købt de fineste bukser sat ned til 179 til 70 kr

Min veninde har hæklet den, er desværre ikke så kreativ

Jeg har faktisk hæklet til min mand og søn.. Men de blev ikke så pæne :-D

Anmeld

3. januar 2014

Mamalou

MyLove E skriver:

Jeg har faktisk hæklet til min mand og søn.. Men de blev ikke så pæne :-D

Åh... Kan ikke engang hjælpe dig. Jeg så bare en hun havde lavet til kæresten og bestilte den - og wupti

Anmeld

3. januar 2014

M (:

Ha ha. Er de fugtige eller er det bare sjovt at slikke på dem?

De var kolde, så der var nok en kombi af savl og varm ånde :p og billedet er taget udefra, så der er muligvis en smule fugt på ruden.. 

Anmeld

3. januar 2014

2babygirls

Her er lidt julebilledet af mine bøller
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2014

Mamalou

2babygirls skriver:

Her er lidt julebilledet af mine bøller

Hvor er det nogle yndige piger du har

Anmeld

3. januar 2014

2babygirls

Mamalou skriver:

Hvor er det nogle yndige piger du har

Mange tak din lille mand er virkelig også nuttet!

Anmeld

3. januar 2014

Dot D

Mamalou skriver:

Hvor er de fine

Dejligt at de hyggede sig med mor på job. Hvad arbejder du med siden de kunne være med?

Jeg er i min sidste praktik, læser til pædagog. Jeg er på et bofællesskab med voksne med nedsat funktionsevne.

De inviterede mine børn, for de er helt fjollede med demSå sødt. Se lige et kram mellem min søn og én af borgerne. Min søn kalder ham "sin allerbedste ven" - og siger at han elsker ham. Det er så dejligt at se dem sammen... Jeg er sikker på, at det giver mine børn en god forståelse af mennesker, der ikke er helt som alle andre, og det er jo ikke den ringeste evne at få med sig frem i livet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2014

Mamalou

Dot D skriver:

Jeg er i min sidste praktik, læser til pædagog. Jeg er på et bofællesskab med voksne med nedsat funktionsevne.

De inviterede mine børn, for de er helt fjollede med demSå sødt. Se lige et kram mellem min søn og én af borgerne. Min søn kalder ham "sin allerbedste ven" - og siger at han elsker ham. Det er så dejligt at se dem sammen... Jeg er sikker på, at det giver mine børn en god forståelse af mennesker, der ikke er helt som alle andre, og det er jo ikke den ringeste evne at få med sig frem i livet...

Hvor er det et dejligt billede. Jeg er også sikker på, at det giver dine børn en god forståelse og en masse glæde og livskvalitet til beboerne. Min mor er leder af et dementhjem, og de liver simpelthen op når jeg har min lille søn med på besøg. Han har fanget det, og charmer damerne helt vildt

Anmeld

10. januar 2014

AnneMaria

Her er mine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.