molo fleece. Store i størrelsen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
9 svar
2 synes godt om
1. januar 2014

cecilie1984

Jeg vil gerne købe en molo fleece til Freja på 2 år

men ved der er 2 fleece, en vante fleece og en alm plysset fleece

nogen der ved om de er ens i størrelsen, syne sbare den plysset virker lidt større i størrelsen

og er molo fleece ikke generelt store i størrelsen?

hun er 2½ skal jeg købe 92 eller 98

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

De3Guldklumper

cecilie1984 skriver:

nogen der ved om de er ens i størrelsen, syne sbare den plysset virker lidt større i størrelsen

Jeg synes vante fleecen virker mindre end klo fleecen.

Anmeld

1. januar 2014

Muffinmus

Synes også L
Bjørnefleecen er større... Vi har den str 80 til min pige på 20 mdr.....til sommer som 2 årig kunne hun nok passe en str 86. Det er svært at sige, alt efter hvor lange arme de har osv.

Anmeld

1. januar 2014

LinLin

cecilie1984 skriver:

Adam er 3 1/2 og kan stadig ikke passe den molo klo fleece str 98 jeg købte sidste januar

Anmeld

1. januar 2014

cecilie1984

mon ikke det ender med klo fleecen

så er det bare om det skal være 92 eller 98.

Anmeld

1. januar 2014

M&N

cecilie1984 skriver:

Jeg ville købe en str 98. Synes de er meget alderssvarende - endda lidt små i størrelsen. Min pige er LIGE gået ud af str 74 og passer deres fleecedragt i str 80 rigtig fint.

Anmeld

1. januar 2014

Muffinmus

Min store pige som nu måler 105, brugte str 98 sidste forår....hun er fire, snart fem...men igen, det er primært ærmerne kommer an på jo

Anmeld

1. januar 2014

Muffinmus

MorTilMalucca skriver:

Jeg ville købe en str 98. Synes de er meget alderssvarende - endda lidt små i størrelsen. Min pige er LIGE gået ud af str 74 og passer deres fleecedragt i str 80 rigtig fint.

Synes heller ikke fleeceðragterne er store, kun jakkerne...vi har fleeceðragterne str 86 og den passer den mindste på 1,8 år fint, men ang fleecen, så brugte hun den str 68 i sommers hvor hun lige var fyldt 1....

Er der ikke en butik du kan prøve den på, eller må du få lidt mål fra nogen har ikke fleecen i str 98 jeg kan måle, kun str 104, men der er ikke voldsom stor forskel på str 98 og 104, så kan du se om str 98 liggér tættere på det du skal bruge

Her er målene på str 104... Så du skal nok trække 1-2 cm fra alle mål for at få str 98.
Nakke og ned 47 cm
Indvendig ærme ca 26-27 målt for neden
Ærmelængde målt for oven fra kraven starter 45 cm.
Mål tværs over fra ærmekant til ærmekant( giver godt billede af hele bredden på jakken) ca 98 cm
Mål på brystet er ca 38-39 cm
Håber det kunne bruges

Anmeld

1. januar 2014

M&N

MariaE skriver:

Synes heller ikke fleeceðragterne er store, kun jakkerne...vi har fleeceðragterne str 86 og den passer den mindste på 1,8 år fint, men ang fleecen, så brugte hun den str 68 i sommers hvor hun lige var fyldt 1....

Er der ikke en butik du kan prøve den på, eller må du få lidt mål fra nogen har ikke fleecen i str 98 jeg kan måle, kun str 104, men der er ikke voldsom stor forskel på str 98 og 104, så kan du se om str 98 liggér tættere på det du skal bruge

Her er målene på str 104... Så du skal nok trække 1-2 cm fra alle mål for at få str 98.
Nakke og ned 47 cm
Indvendig ærme ca 26-27 målt for neden
Ærmelængde målt for oven fra kraven starter 45 cm.
Mål tværs over fra ærmekant til ærmekant( giver godt billede af hele bredden på jakken) ca 98 cm
Mål på brystet er ca 38-39 cm
Håber det kunne bruges

Jeg tror du fik skrevet til den forkerte, jeg er ikke trådstarter

Anmeld

2. januar 2014

Victoria2013

Jeg syntes generelt Molo er lidt stort i størrelserne, i hvert fald til vores pige... både i tøj og i den fleecedragt vi har købt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.