Fisher Price autostol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2014

De3Guldklumper

Bertris skriver:

Hun er for lang til 0-13 kg stole desværre, og vores 9-18 kg stol kan ikke justeres så hun lægger lidt ned, så når hun vil sove i bilen kan hun ikke finde ro

Synes bare babysam stadig er dyre, på trods af udsalg

Når du skriver hun er for lang er det så fordi hendes ben når ryglænet?

Hvis det er derfor så er hun ikke for lang/stor da stolen først er for lille når hovedet stikker op over hovedgærdet på autostolen

Vil aldrig gå på kompromis med sikkerheden i en autostol - så vil jeg priotere anderledes så jeg kunne købe en dyre stol som er bedre i tests.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

LinLin

Bertris skriver:

hun er 9 mdr, og mellem 10 og 11 kg (er noget tid siden hun er blevet vejet)

Så ville jeg ikke købe den str, men klart vælge en 9-18 kg.

Jeg købte en rømer King (9-18) på FDMs hjemmeside da min yngste var 12 mdr. Den var sat ned til 1100 kr (mener jeg) - men kun i sort/rød, så den har Adam

Anmeld

1. januar 2014

LinLin

Bertris skriver:

Hun er for lang til 0-13 kg stole desværre, og vores 9-18 kg stol kan ikke justeres så hun lægger lidt ned, så når hun vil sove i bilen kan hun ikke finde ro

Kan den 9-36 du har set på det?? Det kan den vi har i hvert fald ikke...

Anmeld

1. januar 2014

L&V

Bertris skriver:

vi vil helst ikke over 1000 kr

Så bliver det noget svært at få en ordentli stol ville finde de 500 mere også købe en maxi corsi eller cybex 9-18

Anmeld

1. januar 2014

L&V

Bertris skriver:

Jeg er ikke tryg ved at købe brugt når det gælder kørsels sikkerhed, når man aldrig kan være 100% sikker på den indre stand

Men hvis du priotere sikker kørsel ville jeg slet ik kigge på sådan en stol og heller ik på 9-36kg stole. Kig evt tests på autostole.dk

Anmeld

1. januar 2014

Lukas&Liam<3

Vi købte en römer King plus fra England og vi gav kun under 900 inkl levering og det er 9-18 kg

Anmeld

1. januar 2014

De3Guldklumper

Bertris skriver:

Vi er blevet enige om at investere i en ny autostol som Lilli kan bruge i maaaange år, og som kan lægges lidt ned, vi er faldet over en fra Fisher Price som heller ikke er alt for dyr, og umiddelbart lyder den fornuftig, men er der nogen af her der har erfaring med den?

https://webshop.coop.dk/vare/fisher-price-autostol-model-i-max-dots-9-36-kg/5700380180525

Ellers er der nogen der har gode anbefalinger og evt steder man kan få dem til fornuftige penge, der er ikke meget plads i budgettet med 2x su

Fandt lige en rømer/britax til dig til billige penge.

http://www.pinkorblue.dk/Autostole/Autostol-9-til- 18-kg/ROEMER-King-Plus-Cool-Berry-Kollektion-2013- 1.html?campaign=ps_pricerunner/Autostole/Autostol- 9-til-18-kg&RefID=PSM_dk_pricerunner

Anmeld

3. januar 2014

Lenats31

Bertris skriver:

Hun kan bruge den til toppen af hovedet når den øverste kant på hendes nuværerende stol eller hun rammer 13 kg selvfølgelig.

det sker meget ofte at folk tror babystolen er udvokset når fødderne rører bilsædets ryglæn. Det er alt nord for navlen der skal beskyttes.

Hvis hun ikke selv brokker sig så er der ingen ko på isen. Hvis det er tilfældet så har I lidt tid at spare sammen til en bedre model.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.