First Classic vs. Monkey class.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. januar 2014

Hej folkene.

Godt nytår!

Er der nogle der ved hvor meget ekstra man giver for at flyve på første klasse i forhold til økonomi klasse? Ved godt det er lidt forskelligt fra flyselsskab til selskab, men bare sådan nogen lunde, for at få en ide om det!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

bvk

Det afhænger meget af destinationen, forskellen er ikke så stor i EU, men skal du længere væk varierer det meget.. Men den reellepris kan du se, hvis du søger direkte på billetter f.eks. på sas, klm mv:-)

godt nytår:-)

Anmeld

1. januar 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg ved at til USA skal du gange prisen med 4-5 gange. Vi har kigget på det tidligere til New York og her kunne vi få Economy til 4-5000,- afhængig af selskab og First class var over 20.000 hos alle dem vi kiggede ved.

Anmeld

1. januar 2014

Vi skal til Thailand.. Med 2 børn.. 

Gange prisen 4-5 gange!?  Det kan jeg vist godt glemme igen så! 

Synes bare det var bedre med mere plads, når vi skal rejse med en på 3 og 5år. 

Anmeld

1. januar 2014

bvk

Det kan også være en fordel at rejse på monkey, folk er lidt mere large overfor larmende børn..

Jeg blev på et tidspunkt opgraderet med min datter på 2, det var virkelig stressende at holde hende i ro, der blev sendt onde øjne til os ved start og landing og maden var bestemt ikke egnet til børn:-)

Anmeld

1. januar 2014

modesty

Tilmeldt skriver:

Hej folkene.

Godt nytår!

Er der nogle der ved hvor meget ekstra man giver for at flyve på første klasse i forhold til økonomi klasse? Ved godt det er lidt forskelligt fra flyselsskab til selskab, men bare sådan nogen lunde, for at få en ide om det!?

Helt vildt meget mere. 

Anmeld

1. januar 2014

Carina:-)

Det er noget dyrere ,men hvor meget ved jeg ikke da det er mandens arbejde der betaler.

Men det er ikke for børn,mange sidder der for at arbejde,og de sætter ikke pris på larm og urolige børn.

Personalet vil fra start bede dig om at holde ro og det kan være ret stressende især på lange ture.

Så en tur til Thailland-der ville jeg vælge øko sammen med de andre børnefam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.