Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jaa som overskriften siger, er jeg måske 4+4, men stadig ingen positiv test Dog heller ingen tegn på mens. Håber sådan jeg kan få en positiv test snart! Men hvor længe....
Jaa som overskriften siger, er jeg måske 4+4, men stadig ingen positiv test Dog heller ingen tegn på mens. Håber sådan jeg kan få en positiv test snart! Men hvor længe....
Du er nok desværre ved at spille din egen krop et lille puds med psyken.
Man kan desværre selv forhindre sin mens i at komme som den skal ved hjælp af tanker og håb.
Håber dog for dig du er gravid, selvom jeg desværre ikke tror det.
cwl skriver: Kender følelsen. Vil være 4+6 hvis jeg er gravid. Men efter en SA i sidste måned må jeg bare være tålmodig og vente, da man ikke kan regne med det efter en SA. Men det er godt fustrerende.
Kender følelsen. Vil være 4+6 hvis jeg er gravid. Men efter en SA i sidste måned må jeg bare være tålmodig og vente, da man ikke kan regne med det efter en SA. Men det er godt fustrerende.
Fru Ebied skriver: Du er nok desværre ved at spille din egen krop et lille puds med psyken. Man kan desværre selv forhindre sin mens i at komme som den skal ved hjælp af tanker og håb. Håber dog for dig du er gravid, selvom jeg desværre ikke tror det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128