Ved godt I ikke kan svare på mit spørgsmål, men vil lige høre, om nogle af jer har prøvet noget lignende.
Jeg skulle have haft mens i dag og den kan selvfølgelig stadig nå at komme. Men min cyklus har været noget anderledes denne gang.
Den er altid regelmæssig på 28/29 dage.
Normalt har jeg op til mens en masse murren og stikken og min krop laver virkelig mange numre med mig inden. Derfor har jeg de sidste 2 cykli troet, at jeg kunne være blevet gravid, da min krop virkelig har givet den gas med symptomer.
Men denne gang er min krop HELT stille. Har intet mens ubehag overhovedet. INTET. Har en smule ømme bryster, men det tror jeg altid jeg har lige op til mens. I går begyndte mit udflåd (sorry
) at få lidt farve. Der var en mikroskopisk smule brunt i. Men virkelig meget lidt. Og det havde jeg nogle gange i løbet af dagen og aftenen i går. Første gang var der mest og efterfølgende var det minimalt. Men det var der. I går aftes mærkede jeg noget stikken i lysken, som gjorde en smule ondt. Men ikke mere.
Har absolut ingen symptomer ellers på hverken mens eller graviditet. Og min krop har det helt fantastisk. Den er ikke oppustet og tung og irriteret som den altid er på det her tidspunkt. Jeg har det virkelig godt.
Er der nogen der har prøvet noget tilsvarende altså at være stort set blotlagt for symptomer for både mens og graviditet?
Har ingen graviditetstest. Glemte naturligvis at købe. Mener ikke jeg har psyket min cyklus, da jeg ikke har haft tid til det og desuden er meget afslappet omkring det her projekt
Det her undrede mig bare.
Men hvem ved, måske har jeg jinxet det hele ved at skrive det her, så mens kommer sikkert om lidt
GODT NYTÅR TIL ALLE
Anmeld