Håb snart ude :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
7 svar
2 synes godt om
1. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja jeg har brug for at komme ud med det, har en søn fra tidligere forhold, og hans far har ikke været i billedet af mange årsager. Men nok om det har nu den skønneste forlovet, han gik på knæ for 3 dage siden nu. Vi har prøvet og få et barn sammen nu i 4 måneder, og han har selv en datter fra et tidligere forhold og ingen af os havde problemer den gang, men nu fordi vi godt vil have en så ja er der problemer, menstruationen er udeblevet et bar gange og plejer og komme regelmæssigt, men så kommer mit menstruation lige pludselig 1 uge efter det skulle have kommet.
tja holder ud, han er heldigvis en god støtte, i den her sag.

havde bare brug for at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Rødhætte

Anonym skriver:

Ja jeg har brug for at komme ud med det, har en søn fra tidligere forhold, og hans far har ikke været i billedet af mange årsager. Men nok om det har nu den skønneste forlovet, han gik på knæ for 3 dage siden nu. Vi har prøvet og få et barn sammen nu i 4 måneder, og han har selv en datter fra et tidligere forhold og ingen af os havde problemer den gang, men nu fordi vi godt vil have en så ja er der problemer, menstruationen er udeblevet et bar gange og plejer og komme regelmæssigt, men så kommer mit menstruation lige pludselig 1 uge efter det skulle have kommet.

Kender godt det med at blive frusterede.. Men I har trods alt ikke prøvet så længe så mon ikke du snart står med de gyldne streger. Hvis du gerne vil have processen går lidt hurtigere, så vil jeg anbefale du prøver at bruge æl teste. Her gik det stærkt anden gang da jeg brugte disse test

Held og lykke

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Det vil jeg prøve så
Men kan du forklare hvordan de teste fungere, da jeg ikke skulle bruge dem sidste gang, for der tog det ca 2-3 måneder.

Anmeld

1. januar 2014

Nadia1991

jeg har også en datter fra et tidligere forhold. er nu lykkelig gift, det tog os godt 8 måneder at blive gravide.. ingen grund til at miste håbet, ved godt man bliver fustereret men tingene tager tid, så en god sjat tålmodighed ville nok hjælpe. håber snart at i får jeres lille bebz, sender en masse baby støv 

Anmeld

1. januar 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Husk at det er helt normalt at det tager 6-12 måneder, så knald i bare løs og bare vent, lige pludselig er den der!

Forresten tog det os 20 måneder, inkl et par besøg i behandlingsverden, dog blev jeg naturligt gravid

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

giver heller ikke op, vi kæmper videre og min forlovet sætter godt humør igang ved at sige, vi må klage over de teste for de viser noget forkert ;-)

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Husk at det er helt normalt at det tager 6-12 måneder, så knald i bare løs og bare vent, lige pludselig er den der!

Forresten tog det os 20 måneder, inkl et par besøg i behandlingsverden, dog blev jeg naturligt gravid

det gør vi skam ig alt mulig andet for at hjælpe det lidt videre på vej. Men nå kan se frem til at vi skal giftes her i januar ;-)

Anmeld

1. januar 2014

Rødhætte

Anonym skriver:

Det vil jeg prøve så
Men kan du forklare hvordan de teste fungere, da jeg ikke skulle bruge dem sidste gang, for der tog det ca 2-3 måneder.

Ca 14 dage før din mens kommer har du ægløsning. Nu ved jeg ikke hvor lang din er, men hvis den er 28 dage ville jeg starte med at teste på dag 12 og så hver dag frem til den bliver positiv. Det er bedst at teste om eftermiddagen/aften ca på samme tidspunkt.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.