LEGO skoletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.660 visninger
10 svar
3 synes godt om
31. december 2013

PernilleogLouis

Har jeres børn den store eller lille model? Og hvilke klasse går de i?

Er i tvivl om min dreng der starter i skole til sommer skal have den store el lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

JulieE

Begge mine er startet i skole med den lille model  Min ældste brugte den til midt i 2. kl hvor den var for lille. mest fordi han både havde bøger og et sæt hørerværn i tasken...

Min yngste går i 1. kl nu og nruger stadig den lille. Men, det kommer også an på din knægt. Hvordan han er bygge. det skal være barnet der kommer med tasken og ikke tasken der kommer med barnet 

Anmeld

31. december 2013

LinLin

Det må være den lille David har. Den er i hvert fald som denne (bare i rød)
http://www.kaza.dk/sort-lego-ninjago-green-skoleta ske.html

Han fik den sidste år da han startede i skole og bruger den også nu i 1. Klasse. Han er syv år og lige under middel i højden (han er i hvert fald den mindste og yngste dreng i klassen )

Anmeld

31. december 2013

PernilleogLouis

JulieE skriver:

Begge mine er startet i skole med den lille model  Min ældste brugte den til midt i 2. kl hvor den var for lille. mest fordi han både havde bøger og et sæt hørerværn i tasken...

Min yngste går i 1. kl nu og nruger stadig den lille. Men, det kommer også an på din knægt. Hvordan han er bygge. det skal være barnet der kommer med tasken og ikke tasken der kommer med barnet 

Det har du ret i i mit hovedet virker det bare voldsomt at det skal være en stor model 

Vi må ud og prøve

Anmeld

31. december 2013

JulieE

PernilleogLouis skriver:

Det har du ret i i mit hovedet virker det bare voldsomt at det skal være en stor model 

Vi må ud og prøve

Jep... ud og prøv! men kan helt sikkert anbefale Lego taskerne. Kvaliteten er rigtig god 

Anmeld

31. december 2013

PernilleogLouis

LinLin skriver:

Det må være den lille David har. Den er i hvert fald som denne (bare i rød)
http://www.kaza.dk/sort-lego-ninjago-green-skoleta ske.html

Han fik den sidste år da han startede i skole og bruger den også nu i 1. Klasse. Han er syv år og lige under middel i højden (han er i hvert fald den mindste og yngste dreng i klassen )

Min er godt nok høj af sin alder men tror vi starter ud m en lille - men prøver lige begge for en sikkerheds skyld

Anmeld

31. december 2013

LinLin

PernilleogLouis skriver:

Min er godt nok høj af sin alder men tror vi starter ud m en lille - men prøver lige begge for en sikkerheds skyld

Alle drengene i klassen har den taske på nær een men hvis den er beregnet fra 5-8 må den da passe ham semen selvfølgelig bedst at prøve den!

Anmeld

31. december 2013

PernilleogLouis

LinLin skriver:

Alle drengene i klassen har den taske på nær een men hvis den er beregnet fra 5-8 må den da passe ham semen selvfølgelig bedst at prøve den!

ha ha ja det kunne jeg forestille mig - her er det lego chima tasken han vil ha

Anmeld

31. december 2013

LinLin

PernilleogLouis skriver:

ha ha ja det kunne jeg forestille mig - her er det lego chima tasken han vil ha

Det havde det nok også været hvis de havde startet i år

Anmeld

31. december 2013

Pcokate

PernilleogLouis skriver:

Har jeres børn den store eller lille model? Og hvilke klasse går de i?

Er i tvivl om min dreng der starter i skole til sommer skal have den store el lille

Vores søn går i bh og har den store model pga hans højde. Men de har ingen lektier eller bøger med hjem så den har pt været spild af penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.