Nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
7 svar
4 synes godt om
31. december 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har et mindre problem, som jeg håber, at i kan hjælpe mig med.

Jeg er i uge 5+6 og skal holde nytår med svigerforældrene, de ved ikke noget om den lille spire og skal heller intet vide endnu. Hvordan får jeg forklaret mig ud af at jeg ikke drikker denne aften. Jeg plejer altid at være en festabe og det ved de. De ved også at jeg ikke kan køre bil når det er mørkt, for havde nemlig overvejet at bruge undskyldningen med at jeg kørte hvis vi skulle videre senere.

Hvad gør jeg lige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

Kamilla-m

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har et mindre problem, som jeg håber, at i kan hjælpe mig med.

Jeg er i uge 5+6 og skal holde nytår med svigerforældrene, de ved ikke noget om den lille spire og skal heller intet vide endnu. Hvordan får jeg forklaret mig ud af at jeg ikke drikker denne aften. Jeg plejer altid at være en festabe og det ved de. De ved også at jeg ikke kan køre bil når det er mørkt, for havde nemlig overvejet at bruge undskyldningen med at jeg kørte hvis vi skulle videre senere.

Hvad gør jeg lige?

Siger at du er på pencilin :-)

Anmeld

31. december 2013

Anonym trådstarter

Problemet er, at vi midlertidigt bor hos dem så de ved godt at jeg ikke fejler noget, desuden ved alle ved godt at det ikke skader at drikke på penicillin, virkningen mindskes bare

Anmeld

31. december 2013

Albertsen92

Sig du ikke har lyst? Det er vel okay...

Anmeld

31. december 2013

Dot D

Alle har lov til at sige, at de ikke lige har lyst til at drikke. Gravid eller ikke gravid, festabe eller sløvpadde

Kan du have en god nytårsaften - tillykke med spiren

Anmeld

31. december 2013

moaren

Anonym skriver:

Problemet er, at vi midlertidigt bor hos dem så de ved godt at jeg ikke fejler noget, desuden ved alle ved godt at det ikke skader at drikke på penicillin, virkningen mindskes bare

Det er ikke helt rigtigt. Alkohol kan indtages ved alle typer penicillin. Der er 1 slags antibiotika som reagerer med alkohol og det er noget der hedder Metronidazol. Her vil man opleve en antabus-effekt. Metronidazol gives oftes i forbindelse med tandbehandling eller katar "for neden" 

Anmeld

31. december 2013

B&J

sig lig ud du ikke har lyst

hvis der skal løgn på jamen så sig du har haft dårlig mave og vil helt sikke drikke da jo det kan give mere dårlig mave

Anmeld

31. december 2013

Sandratoft

Du kan drikke et enkelt glas og så bare lade det holde lidt længe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.