Hvornår kan jeg test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. december 2013

Anonym trådstarter

Mens 10 okt insemineret 20 okt 

mens 1 nov

plet blødning 25-29 nov

rigtig mens 2-6dec

har fået taget blodprøver 6 dec er ikke gravid

inden jeg kom i behandling lå min cyklus på 28

jeg har alle symptomer på min mens er på vej har jeg haft siden i fredags kan ikke forstå det ikke er kommet hvornår kan jeg test 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Fru Ebied

Er din cyklus blevet længere efter du er kommet på pergotime? ( Går ud fra det er de hormoner du har fået inden insemination?!) 

mvh

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Er din cyklus blevet længere efter du er kommet på pergotime? ( Går ud fra det er de hormoner du har fået inden insemination?!) 

mvh

Min cyklus og mens er blevet meget mærkelig. Efter jeg har været i behandling. I sted for 4 uger er der gået 3 uger mellem cyklus og bløder normalt en uge hvor jeg sidst plet blødt en uge og rigtig blødt en uge så virkelig mærkelig 

Anmeld

30. december 2013

Fru Ebied

Okay, og du har fået pergotime? Man skulle jo netop tro det hele blev regelmæssigt da de " styrer" ens cyklus med hormoner og ægløsningssprøjte..

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Okay, og du har fået pergotime? Man skulle jo netop tro det hele blev regelmæssigt da de " styrer" ens cyklus med hormoner og ægløsningssprøjte..

Ja pergotime, gonal-f og ægløsning sprøjte 

men det jo helt tilbage til okt

Anmeld

30. december 2013

modesty

Min cyklus og mens er blevet meget mærkelig. Efter jeg har været i behandling. I sted for 4 uger er der gået 3 uger mellem cyklus og bløder normalt en uge hvor jeg sidst plet blødt en uge og rigtig blødt en uge så virkelig mærkelig 

Jamen altså, som du selv er inde på, ser din cyklus lidt mærkelig ud, hvilket jo kan ske når man kommer af og på hormoner.

Der er jo ingen af os der kan svare dig på hvornår du kan teste når din mens er uregelmæssig.

Men tag da en test - det er jo 28 dage siden mens startede sidst.

Anmeld

31. december 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jamen altså, som du selv er inde på, ser din cyklus lidt mærkelig ud, hvilket jo kan ske når man kommer af og på hormoner.

Der er jo ingen af os der kan svare dig på hvornår du kan teste når din mens er uregelmæssig.

Men tag da en test - det er jo 28 dage siden mens startede sidst.

Tager en test fredag 

er jo svært når min mens er så mærkelig 

Anmeld

13. januar 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

Tager en test fredag 

er jo svært når min mens er så mærkelig 

Noget nyt 

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Noget nyt 

Negativ

Anmeld

13. januar 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

Negativ

Øv øv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.