Anonym skriver:
4 år og 2 børn senere, den er bare HELT væk. Eller den er der for min mand - han begærer mig, vil være tæt osv., men jeg har den ikke. Den er helt lost!
Vi har haft så mange issues vi arbejder på og det går fremad. Men når han vil kramme og kysse bliver jeg irriteret, vi har ikke haft sex siden den 22. november..
Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre - HJÆLP! Jeg vil så gerne finde ind til følelserne, begære ham, nyde at være tæt på ham, men det er bare helt væk efter alle vores problemer vi har haft gennem årene.
Vi har ikke råd til parterapi, økonomien er i forvejen meget stram. Hvis der er yderligere info om vores forhold i vil vide siger i bare til..
Hej med dig!
Et knus skal du også først og fremmest.
Jeg har selv været i din situation, og har prøvet en masse forskellige ting, men nogle ting hjalp mere end andre, her er lidt;
- Prøv at skriv ned hver især hvad i elsker ved hinanden og hvad i ikke kan lide, sæt jer derefter sammen og gennemgå en ting af gangen på jeres liste, gennemgå det helt ned til roden!!
- Skriv søde sms'er, sedler eller mails... det der hjælper er at blive forelsket igen, det sker kun ved at opfører sig som forelsket/i begyndelsen.
- Lav en dag i ugen der hedder kæreste-dag, her slukker i ALT! Taler sammen om det i har lyst til, spiller et spil, hygger med en film eller dyrker sex... Skiftes til at bestemme, overrask hinanden eller udfordrer hinanden ... ;-)
jeg ved det hele kan lyde uoverskueligt, men det lyder som om du rigtig gerne vil det, så derfor er det vigtigt at gøre det! Håber du kan bruge det til noget, ønsker jer alt det bedste i 2014! ;-)
Anmeld