Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er blevet skør!!!! Kan i se en to'er?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, desværre ikke
Anonym skriver: Jeg er blevet skør!!!! Kan i se en to'er?
Meget meget svagt!! Men ja.. Hvor langt ville du være?
Hmm.. Måske..
Med lidt god vilje på det første billede, hvis det er forstørret og jeg vipper skærmen lidt.. Men intet på det nederste billede.
Men er det valmed? for det ligner lidt den utydelige streg de næsten altid har :/
Demata skriver: Men er det valmed? for det ligner lidt den utydelige streg de næsten altid har :/
Har aldrig oplevet nogle næsten utydelige streger med valmed medmindre jeg har været gravid og jeg har taget i hvert fald de første 50 test med valmed... Synes det er ærgerligt der altid skal køres hetz på valmed teste når de er ligeså gode og måske bedre end så mange andre teste..
Til ts. Jeg kan desværre ingenting se, men krydser for en positiv test i det nye år til dig
Muhmi skriver: Har aldrig oplevet nogle næsten utydelige streger med valmed medmindre jeg har været gravid og jeg har taget i hvert fald de første 50 test med valmed... Synes det er ærgerligt der altid skal køres hetz på valmed teste når de er ligeså gode og måske bedre end så mange andre teste.. Til ts. Jeg kan desværre ingenting se, men krydser for en positiv test i det nye år til dig
Kører slet ikke hetz på valmed! Hvis jeg var imod dem, ville jeg heller ikke selv bruge dem men jeg har taget rigtig mange og flere af dem har haft streger, nogle endda lydeligt nok til strakt arm.. Og jeg er bestemt ikke gravid.
Jeg kan godt se en MEGET utydelig streg hvis jeg vipper skærmen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128