Er den her positiv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. december 2013

Anonym trådstarter

Hej.

Tog denne test i morges, men er sådan i tvivl om, om den er positiv. Kan godt se der er to streger, men synes test-stregen sidder meget langt væk fra kontrol-stregen.

Jeg har ingen erfaringer med disse test strimmler, så ved ikke hvordan den skal se ud.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Hej.

Tog denne test i morges, men er sådan i tvivl om, om den er positiv. Kan godt se der er to streger, men synes test-stregen sidder meget langt væk fra kontrol-stregen.

Jeg har ingen erfaringer med disse test strimmler, så ved ikke hvordan den skal se ud.  

Den ser meget udtværet ud, og kan se der også er farve oppe o toppen på selve testen.. Så måske er det restfarve, ville smide den test af h til, og tage en ny :-)

Anmeld

30. december 2013

Loan

Synes os den test ser temmelig mærkelig ud, ville os smide den ud og prøve igen med en ny.

Anmeld

30. december 2013

Loan

Dobbelt post

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg tror desværre også bare det er noget rest farve. Har sendt kæresten ud efter dem vi plejer at bruge. Så tester igen i morgen tidlig.

Anmeld

30. december 2013

ano14316

Anonym skriver:

Hej.

Vil sige den er ugyldig

Anmeld

30. december 2013

Kløver

Vil sige negativ eller ugyldig, den streg helt til venstre er restfarve som har samlet sig. Ville tage en ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.