Blod med klumper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2013

Cat93

Hej alle
Jeg har for lidt over en måned siden haft en SA i uge 8.. nu har jeg så lige fået min mens. Har haft rigtig ondt i maven her til aften og da jeg satte mig på toilettet kom der blod med klumper ud, mindede meget om da jeg havde min SA, Hvordan kan det være? Jeg var på sygehuset en uge efter min sa og fik bekræftet at alt var kommet ud ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

hende-der-du-ved-nok

Cat93 skriver:

Hej alle
Jeg har for lidt over en måned siden haft en SA i uge 8.. nu har jeg så lige fået min mens. Har haft rigtig ondt i maven her til aften og da jeg satte mig på toilettet kom der blod med klumper ud, mindede meget om da jeg havde min SA, Hvordan kan det være? Jeg var på sygehuset en uge efter min sa og fik bekræftet at alt var kommet ud ...

det kan være at noget at menstruationsblodet har koaguleret (størknet)... kroppen reager ikke altid helt normalt efter en SA... det kan også være ekstra væv kroppen selv skiller sig af med (meget normalt under menses, idet det jo ikke kun er et ubefrugtet æg, men dele af slimhinde og andet der følger med ud når man menstruere)

de første tre mens-perioder efter forrige gang jeg aborterede havde jeg samme problem, med lidt for meget blod og kæmpe klumper...

Anmeld

30. december 2013

MsDane

Cat93 skriver:

Hej alle

Hejsa
Jeg havde SA i August og min mens er stadig helt vild - skal bruge både tampon og bind i starten - og det er også med klumper!

Anmeld

30. december 2013

Helloo

Cat93 skriver:

Hej alle

Jeg har det under hver mens. Store klumper på ca en femmer.. 

Hos mig er det bare størknet blod... 

Anmeld

30. december 2013

Cat93

Tak for svarene så er jeg rolig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.