Taske der kan indeholde bærbar plus skole sager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
8 svar
3 synes godt om
30. december 2013

livhemdrup

Som overskriften siger jeg søger en taske som kan indeholde bærbar plus skole sager. Det må ikke være en almindelig skulder taske eller rygsæk. 

Søger mere en taske som man lige kan have hængende på ármen eller som blot har to stropper man har i hånden ( Hvis dette overhovedet giver mening) så smid gerne link og billeder op af den taske i mener er fed og giv mig inspiration. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sådan en taske mangler jeg også. Så følger lige med

Anmeld

30. december 2013

Pcokate

livhemdrup skriver:

Som overskriften siger jeg søger en taske som kan indeholde bærbar plus skole sager. Det må ikke være en almindelig skulder taske eller rygsæk. 

Søger mere en taske som man lige kan have hængende på ármen eller som blot har to stropper man har i hånden ( Hvis dette overhovedet giver mening) så smid gerne link og billeder op af den taske i mener er fed og giv mig inspiration. 

Kan din ryg holde til det i længden? Ellers ved jeg at der er mange "armtasker" med stærke solide stroppe i NEYE

Anmeld

30. december 2013

livhemdrup

Pcokate skriver:

Kan din ryg holde til det i længden? Ellers ved jeg at der er mange "armtasker" med stærke solide stroppe i NEYE

Kører altid i bil alligevel så skal kun bærer den fra bil og ind :-) men har slv tænkt tanken om det er for tungt. Men jeg prøver at kigge i neye

Anmeld

30. december 2013

Mitlivsommooor

livhemdrup skriver:

Jeg har en taske af mærket Fräulein, den har både plads til computer og bøger og diverse andre skoleting.

Kunne ikke lige finde en magen til min, men her er et bud på en anden.

http://www.zachos.dk/dametasker/986-raulein-computer-taske-43501.html

Anmeld

30. december 2013

Mitlivsommooor

livhemdrup skriver:

Jeg har en taske af mærket Fräulein, den har både plads til computer og bøger og diverse andre skoleting.

Anmeld

30. december 2013

livhemdrup

Kyed skriver:

Tak for bud

Anmeld

30. december 2013

PernilleogLouis

Skal også selv ha en og vælger en fra decadent

Anmeld

30. december 2013

HHC88

Hvis der blot skal være plads til en bog eller to og måske et penalhus, er den fra IKEA rigtig god.. Den har jeg selv haft brugt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.