Hjælp! gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2013

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

jeg har nogle spørgsmål som jeg ikke kan få svar på fra nettet! men her kommer historien, men lige først:

jeg er en pige på 21 år og har en datter på 2 år. har ikke været på p-piller i 5 mrd nu.

her kommer det så.

jeg har uregelmæssig menstruationer. de har ligget på 18-26 dage .

jeg fik min menstruation d. 14 Nov hvor jeg startede med at tage den første p-pille, men stoppede med dem efter 2 dage pga VOLDSOM uren hud (bivirkning). allerede dagen efter stoppet blødte jeg igen d. 17,18 og 19 Nov.

jeg havde så ubeskyttet sex d. 6 Dec og d. 9 kom der brunlig udflåd (har jeg aldrig prøvet før?) og lidt blød. jeg forventede min mens ugen efter? ikke allerede d. 9 Dec. 

jeg startede så på p-pillerne igen d. 9. (første "menses" dag) .. men men men, var det min mens der kom? ugen efter tog jeg en G-test men var negativ og prøvede igen 4-5 dage efter og den var stadig negativ. jeg har oplevet brystspændinger, (hvis jeg klemmer til kommer der mælk, men ikke dråber) jag i underlivet og sover dårligt om natten.... jeg skal nu tage min sidste p-pille her iaften. men kan jeg være gravid?

hjæææælp!?!?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Anonym trådstarter

ved ikke liiige om det er under det rigtige emne. (:

Anmeld

29. december 2013

VIPpigen

Om du er gravid, kan kun en test svare dig på. Men jeg ville da nok teste om et par dage. Jeg er selv blevet gravid på P-piller, fandt ud af det i november, og mens udeblev i min pause. Jeg startede ikke op som sædvanligt, og testede et par dage efter positivt....

Jeg ville teste om 4-5 dage... Mens eller ej. Men oftest er en mens styret af pillerne, og derfor oplever nogen som tager pille og er gravide, at de stadig får deres mens

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Jamen kan det fysisk lade sig gøre?

da jeg ventede hende den første (hun blev undfanget i dec) og midt eller sidst i Dec fik jeg en KÆMPE blødning. rigtig menses-agtig.. men testede positiv nogle dage efter alligevel?.. det derfor jeg er så meget i tvivl.

og hvor kom det brune udflåd lige fra?? (denne her gang d. 9)

har hvertfald lovet mig selv at jeg tager en test på fredag, hvis der ikke kommer noget

Anmeld

30. december 2013

mor88

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

jeg har nogle spørgsmål som jeg ikke kan få svar på fra nettet! men her kommer historien, men lige først:

jeg er en pige på 21 år og har en datter på 2 år. har ikke været på p-piller i 5 mrd nu.

her kommer det så.

jeg har uregelmæssig menstruationer. de har ligget på 18-26 dage .

jeg fik min menstruation d. 14 Nov hvor jeg startede med at tage den første p-pille, men stoppede med dem efter 2 dage pga VOLDSOM uren hud (bivirkning). allerede dagen efter stoppet blødte jeg igen d. 17,18 og 19 Nov.

jeg havde så ubeskyttet sex d. 6 Dec og d. 9 kom der brunlig udflåd (har jeg aldrig prøvet før?) og lidt blød. jeg forventede min mens ugen efter? ikke allerede d. 9 Dec. 

jeg startede så på p-pillerne igen d. 9. (første "menses" dag) .. men men men, var det min mens der kom? ugen efter tog jeg en G-test men var negativ og prøvede igen 4-5 dage efter og den var stadig negativ. jeg har oplevet brystspændinger, (hvis jeg klemmer til kommer der mælk, men ikke dråber) jag i underlivet og sover dårligt om natten.... jeg skal nu tage min sidste p-pille her iaften. men kan jeg være gravid?

hjæææælp!?!?!?!

Brystspændingerne kan komme af at du ubevidst spænder mere i kroppen(angst), og det er muligt at du endnu kan klemme mælk ud af brysterne, hvis det f.eks er et år siden du sidst ammede..

Når det så er sagt, så ville jeg nok give lægen et kald hvis testene bliver ved med at være negative, inden du skal tage næste pille..

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Brystspændingerne kan komme af at du ubevidst spænder mere i kroppen(angst), og det er muligt at du endnu kan klemme mælk ud af brysterne, hvis det f.eks er et år siden du sidst ammede..

Når det så er sagt, så ville jeg nok give lægen et kald hvis testene bliver ved med at være negative, inden du skal tage næste pille..

jeg stoppede med amningen du hun var 3 mdr. så det er præcis 2 år siden

jeg tog ikke den sidste p-pille i går alligevel, for jeg vil simpelthen ikke ville vente mere. så hvis jeg ikke har fået min mens inden torsdag morgen, så tester jeg

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Update:

jeg fik min mens d. 1/1 og bløder stadig. har aldrig prøvet at bløde i hele 6 dage. og i de sidste 3 dage har det også været slimet, med en lille bitte smule "trævler" i.. jeg er nu træt/hovedpine/humørsvingninger/brystspændninger. testede for 2 dage siden. men negativ.

andre der har erfaringer? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.