Punky løbecykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
1 synes godt om
29. december 2013

MyBigWish

Jeg overvejer at købe en løbecykel til min søn på 25 måneder men er i tvivl med hvad str det skal være?  

Han er ca 34 cm fra skidt og ned.. 

Hvilken str vil i anbefale? er der en bedre løbecykel i kan anbefale? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

bøllen

MyBigWish skriver:

Jeg overvejer at købe en løbecykel til min søn på 25 måneder men er i tvivl med hvad str det skal være?  

Vi har en puky løbecykel og knægten elsker den

kan ikke huske hvad str hedder men ikke den mindste. Mener den anbefales fra benlængde 35 så vil da gætte på de er den i skal have 

Anmeld

29. december 2013

De3Guldklumper

MyBigWish skriver:

Vi købt str L til vores dreng da han blev 2 år - den ar lidt for stor i starten. Vi fik anbefalet str M men glad for vi ikke tog den da han fik den i feb og da foråret/sommeren kom så passede den perfekt.

Anmeld

29. december 2013

ette1987

Vi har lige købt den der anbefales fra 3 år til Villum. De er på tilbud hos www.babygear.dk

Anmeld

29. december 2013

Mussen2

De er fantastiske og den løbecykel som er nemmest fir de helt små at køre på bla pga den lave indstigning og så er det kram. Køb den mindste - helt klart. Den kan de køre på længe.

Anmeld

30. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores dreng fik den der anbefales fra 2,5år i 2års fødselsdagsgave. Han kører perfekt på den og kan bruge den meget længe frem, da den kan sættes ca 10 cm op

Anmeld

30. december 2013

Kløver

Min datter på 20 mdr overtager storebrors puky nu her, det er den mindste puky på 2 hjul ( den mindre har 4 hjul og hedder pukylino) min søn er 3 om 1 mdr og går over i næste str. De er store af alder (høje med lange ben) jeg ville købe den mindste da sadlen nemt kan sættes op, min søn kunne nemt bruge den videre især hvis vi satte sadlen lidt op, men nu får lillesøster den så hun også har noget at køre på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.