Ipad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2013

AnneMaria

Min bror har en til hans datter og jeg syntes den er ret smart... men har ingen forstand på dem!

Hvad er det - en computer? en man bare kan spille på? En mobil? og hvordan får man spil til den? køber man dem eller overfører ?

Kan man også få en beskyttende cover til dem, nu når det er til et barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Trekløver(:

AnneMaria skriver:

Min bror har en til hans datter og jeg syntes den er ret smart... men har ingen forstand på dem!

Hvad er det - en computer? en man bare kan spille på? En mobil? og hvordan får man spil til den? køber man dem eller overfører ?

Det er en stor Iphone, bare uden man kan ringe og sende SMS beskeder. Det er en lille computer, og så kan man få en masse spil til den i app store (en app der er på ipaden). Du kan både få gratis spil og spil der koster penge.

Du kan også have musik og film liggende på, og ja du kan overfører fra computeren til Ipad. Har selv en.

Du kan få mange forskellige covers, også nogle specielt til børn. Vi har et til vores datter. Det er købt i BR.

Anmeld

29. december 2013

stjernehimmel

AnneMaria skriver:

Man kan godt hente programmer så man kan skrive og ringe til alm mobiler/computer 

Anmeld

29. december 2013

Nemesis

man kan godt skrive beskeder via imessage, man kan surfe, hente apps, man kan hente podcast så de fx kan se lillenørd når det passer, her er youtube med banse og kylling og lille nørd populært hos den lille.

Anmeld

30. december 2013

Marts<3

Min kæreste er Apple nørd...
Vores iPad er den lækreste lille sag... Vores søn bruger den til div spil og se film.

Jeg bruger den til at tjekke alt på nettet, købe tøj og opskrifter. Min kæreste streamer film og kan bruge den som musik afspiller. Plus den kan samarbejde med husets andre Apple produkter...

Så jeg kan KUN anbefale en iPad:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.