For langsom??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Kay

Anonym skriver:

Fik lige kigget i min kalender - min "historie" siden da:

1 mens efter stop af p.pille i junir:

- 1-3 juli
- 2-5 aug.
- 6-? sep. - glemt at skrive i kalenderen
- 21-23 okt.
- nov. ?? - glemt at skrive i kalenderen
- 16-19 dec.

Mens kan svinge meget i op til du år efter p pille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Mens kan svinge meget i op til du år efter p pille

Sidder med en følelse af skuffelse - skuffelse over mig selv, vi har altid sagt vi gerne ville have 3½ år imellem vores børn (vores første kom i 2013) - er skuffet over vi ikke begyndte før (men job spillede ind ) Forsøger at holde modet oppe, men ved det påvirker mig Undskyld jeg skriver alt dette til dig..

Anmeld

29. december 2013

Kay

Anonym skriver:

Sidder med en følelse af skuffelse - skuffelse over mig selv, vi har altid sagt vi gerne ville have 3½ år imellem vores børn (vores første kom i 2013) - er skuffet over vi ikke begyndte før (men job spillede ind ) Forsøger at holde modet oppe, men ved det påvirker mig Undskyld jeg skriver alt dette til dig..

Det er helt ok... Kan godt forstå dig har selv haft det på samme måde... Ville så gerne havde haft termin i Maj 2014 men det blev det ikke til bla pga job...

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Det er helt ok... Kan godt forstå dig har selv haft det på samme måde... Ville så gerne havde haft termin i Maj 2014 men det blev det ikke til bla pga job...

Hov rettelse - vores første kom i 2010

Anmeld

29. december 2013

MarianneRubi

Anonym skriver:

Havde første mens dag den 16/12-13 og har først haft sex i dag (29/12-13) - er jeg gået glip af min ægløsning??

Der går alt imellem 30-37 dage imellem mine mens.

Jeg ved udfra at jeg lige har fået foretaget blodprøver for ægløsning at den sker 14 efter første mens dag. Så f.eks mens i dag så om 14 er der ægløsning, også nogle dage frem fra det

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

MarianneRubi skriver:

Jeg ved udfra at jeg lige har fået foretaget blodprøver for ægløsning at den sker 14 efter første mens dag. Så f.eks mens i dag så om 14 er der ægløsning, også nogle dage frem fra det

Det er præcis 14 dage i dag..

Anmeld

29. december 2013

MarianneRubi

Jeg har lige så skæv cyklus som dig. Så ja du burde ha ægløsning i dag. For mine test passede. Fra dage 14 siden første mens dag til dag 20 efter første mens dag

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

MarianneRubi skriver:

Jeg har lige så skæv cyklus som dig. Så ja du burde ha ægløsning i dag. For mine test passede. Fra dage 14 siden første mens dag til dag 20 efter første mens dag

Har købt ægløsning for første gang i mit liv - vil prøve at teste Hvornår på dagen er det bedst at teste??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.