erfaringer med Sofie Schnoor sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2013

Muffinmus

Min søn har haft et par sorte kondisko..lidt nylon agtige. Efter bare tre uger lignede de nogle der havde været brugt to sæsoner...øv. købte et par fløjlssutsko med stjerner på til den mindste. To str større end hun brugte og alligevel klemte elastikken hendes fod både bagpå og hen over foden..æv igen. Aldrig brugt.
Men, jeg har kigget lidt på de fibe sutsko ballerinaer ig de er da så fine. Men har læst en skriver nan skal købe dem to str større og at de er til buttede fødder, dvs ret brede...men hvad er jjeres erfaringer med dem. Der er ikke nogen butikker i nærheden så skal købe dem på nettet:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Muffinmus

Op op;-)

Anmeld

30. december 2013

BabyMus

Ingen erfaringer, men havde også kun hørt det med to numre større, men det ved du jo så også selv. Det er ellers nogle rigtig fine sko hun laver! Men hvis de ikke passer på foden så er det jo ikke så godt.

Anmeld

30. december 2013

dorthemus

Min erfaring er at de er til den store side synes ikke de er til brede fødder.

Anmeld

30. december 2013

Muffinmus

dorthemus skriver:

Min erfaring er at de er til den store side synes ikke de er til brede fødder.

Det lyder mærkeligt, under deres ballerinaer står på en side at man værn vælge 1-2 str større da de er små i str?? Men, ærgerligt vi ikke lige kan prøve dem....til gengæld er der jo altid returret hvis de ikke passer. måske er der forskel på om det er ballerinaer, kondier eller striksutsko osv...det kunne da tænkes. Synes virkeligt de er fine.....og håber ikke de er brede for ingen af mine børn har brede fødder

Anmeld

30. december 2013

dorthemus

MariaE skriver:

Det lyder mærkeligt, under deres ballerinaer står på en side at man værn vælge 1-2 str større da de er små i str?? Men, ærgerligt vi ikke lige kan prøve dem....til gengæld er der jo altid returret hvis de ikke passer. måske er der forskel på om det er ballerinaer, kondier eller striksutsko osv...det kunne da tænkes. Synes virkeligt de er fine.....og håber ikke de er brede for ingen af mine børn har brede fødder

Jeg har købt et par sutsko og et par ballerina sko og hver gang er jeg blevet overrasket over at de ikke passede min datter men var for store. Sidst var her til jul hvor jeg købte de fineste ballerinaer som hun sku have på til jul..de var for store så hun måtte have nogle andre på juleaften

Anmeld

30. december 2013

Muffinmus

Har kigget lidt på deres mål, min datter bruger str 27 nu og skal efter deres mål have str 28 eller 29... Så de burde jo være små i str dem her...det er ikke udendørs ballerinaerne, det er de der sutskoballerinaer med to brede stropper hen over foden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.