Han bed i min iPad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
9 svar
1 synes godt om
29. december 2013

Na-Wi

Godaften

i går bed min søn i min iPad mini så skærmen smadrede på den.. Jeg har heldigvis en elektronik forsikring som dækker sådan nogle uheldige episoder, men jeg har aldrig prøvet at skulle bruge mine forsikringer før..

Er der nogen af jer der ved hvordan det foregår? skal jeg sende den ødelagte iPad ind til dem så de kan se den er færdig eller hvordan?

God jul og godt nytår til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nej du ringer og forklarer sagen. Så siger de højst sandsynligt at du skal få den repareret og sende kvittering til dem. Sådan er det ved den forsikring vi har....altså når det drejer sig om mindre sager.

Anmeld

29. december 2013

Na-Wi

årh det lyder dyrt, hvad hvis man ikke har pengene så man kan lægge dem ud? (enlig mor på su hehe)

Anmeld

29. december 2013

Na-Wi skriver:

årh det lyder dyrt, hvad hvis man ikke har pengene så man kan lægge dem ud? (enlig mor på su hehe)

Hmm det ved jeg faktisk ikke. De må da havd en løsning på det. Prøv at give din forsikring et kald

Anmeld

29. december 2013

Na-Wi

mor:) skriver:

Hmm det ved jeg faktisk ikke. De må da havd en løsning på det. Prøv at give din forsikring et kald

Jeg ringer i morgen tak for svar

Anmeld

29. december 2013

esioul

Na-Wi skriver:

Godaften

i går bed min søn i min iPad mini så skærmen smadrede på den.. Jeg har heldigvis en elektronik forsikring som dækker sådan nogle uheldige episoder, men jeg har aldrig prøvet at skulle bruge mine forsikringer før..

Er der nogen af jer der ved hvordan det foregår? skal jeg sende den ødelagte iPad ind til dem så de kan se den er færdig eller hvordan?

God jul og godt nytår til alle

Ved vores forsikring skal man anmelde skaden online og så vuderer de derfra hvad der skal ske.

Men er der ikke også en selvrisiko der kommer på din forsikring? Spørgsmålet er om det kan betale sig.

Ved ikke hvad sådan en ipad mini koster.

Anmeld

29. december 2013

Na-Wi

jo der er en selvrisiko på 1000 kr, jeg købte den for 4 måneder siden for knap 4000..

Anmeld

29. december 2013

Rockertand

Na-Wi skriver:

jo der er en selvrisiko på 1000 kr, jeg købte den for 4 måneder siden for knap 4000..

Så ved du jo, at din udgift bliver 1000 kr.

Anmeld

29. december 2013

Na-Wi skriver:

Nå havde læst forkert da jeg svarede tidligere. Hvis det kun er glasset der skal ordnes tror jeg ikke det kan betale sig at melde til forsikring. For det koster vel omkring 1000kr at få ordnet glasset.

Anmeld

29. december 2013

Na-Wi

Jeg prøver at tage en snak med mit forsikringsselskab i morgen, så må de fortælle hvad der bedst kan betale sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.