Kan han tisse for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
5 svar
1 synes godt om
29. december 2013

MyLove E

Siden Elias stod stod op kl 7.30 har jeg skiftet 4 fyldte bleer. Han har drukket et glas vand og et halvt glas kakao mælk og spist 2 klemmentiner. (Ja det har ikke været så sundt ) Han vil ikke ha noget at spise.
Han er meget ked af det i dag, han ikke feber. Den er 37.6 og normalt 36.6. Så ingen feber.

Men er det okay han tisser så meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

LilleSmølf

Jeg skal ikke gøre mig klog på det, men måske det kunne være blærebetændelse? Har prøvet det en del gange efterhånden og det kunne måske godt tyde på at det er dét.

Synes det måske ville være en idé at få det undersøgt siden han nu ikke er helt så glad i dag.

God bedring med ham (:

Anmeld

29. december 2013

MyLove E

LilleSmølf skriver:

Jeg skal ikke gøre mig klog på det, men måske det kunne være blærebetændelse? Har prøvet det en del gange efterhånden og det kunne måske godt tyde på at det er dét.

Synes det måske ville være en idé at få det undersøgt siden han nu ikke er helt så glad i dag.

God bedring med ham (:

Tak for tippet. Prøver lige at se til i morgen når lægen har åben?!

Nu er han stoppet med at tisse meget..

Anmeld

13. januar 2014

Iii

Hvis det fortsætter over længere tid, kunne det være en god ide at få målt hans blodsukker... 

Anmeld

13. januar 2014

B&J

hvis det er helt fyldte glas vil jeg sige han drikker for meget, daniel får kun ca 3-4 cm i et glas og ikke mere fordi ellers over drikker han og vil ikke spise af grund at han drikker sig mæt og det skal han ikke fordi han spiser ikke en masse i forvejen,

Anmeld

13. januar 2014

Muffinmus

Børn på 2 år skal jo drikke mellem 100-150 ml pr kg. Så der skal faktisk en del ind pr døgn. Og hvad der kommer ind efterlader også et slutprodukt. Men det skal jo ikke være mere end der kommer ind. Så hold øje med om det er noget der gentager sig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.