Den er negativ men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. december 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg ved godt den er negativ den æg test, men jeg skulle også først have ægeløsning den 6-7 januar
Tror jeg bliver ved med at teste fra idag af og til den bliver positiv..
Og er sammen med kæresten hver anden dag lyder det godt nok eller ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Anonym trådstarter

???

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Det her billede er taget efter tid :!!

Anmeld

29. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg ved godt den er negativ den æg test, men jeg skulle også først have ægeløsning den 6-7 januar
Tror jeg bliver ved med at teste fra idag af og til den bliver positiv..
Og er sammen med kæresten hver anden dag lyder det godt nok eller ?

Hvornår startede mens og hvor lang er din cyklus?

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvornår startede mens og hvor lang er din cyklus?

Min sidste mens første dag er den 20 dec. Og min cyklus er ca 32 dage

Anmeld

29. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Min sidste mens første dag er den 20 dec. Og min cyklus er ca 32 dage

Den er - som du jo ved - negativ, men er meget tydelig i forhold til din cykluslængde. Prøv at teste 2 gange dagligt fra nu og se, hvordan den udvikler sig - du kan jo have tidlig ægløsning eller kortere cykluslængde denne gang.
Hvis farveintensiteten tager til, så tester du med korte mellemrum for at fange LH-peaket.

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Den er - som du jo ved - negativ, men er meget tydelig i forhold til din cykluslængde. Prøv at teste 2 gange dagligt fra nu og se, hvordan den udvikler sig - du kan jo have tidlig ægløsning eller kortere cykluslængde denne gang.
Hvis farveintensiteten tager til, så tester du med korte mellemrum for at fange LH-peaket.

Okay ja den er lidt forskellig min cyklus, men tester hverdag kl 12 og 18 tror jeg .. For det er jo ikke godt at teste om morgen vel ...?? Tror snart den bliver positiv

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Denne test er kl 21.. Øhm tror du ikke jeg får æggeløsning før ind den 6-7 januar ? Eller er det normalt at den allerede er så tydelig

Anmeld

29. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Denne test er kl 21.. Øhm tror du ikke jeg får æggeløsning før ind den 6-7 januar ? Eller er det normalt at den allerede er så tydelig

Du kan sætte dem ved siden af hinanden og sammenligne over længere tid, du skal ikke lægge så meget i, at de så er flere dage gamle, udviklingen er nem at følge.

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du kan sætte dem ved siden af hinanden og sammenligne over længere tid, du skal ikke lægge så meget i, at de så er flere dage gamle, udviklingen er nem at følge.

Okay gør jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.