Ja, hvad i alverden sker der med min krop for tiden....
Jeg har haft ondt i ryggen siden jeg var 17, så der er egentlig ikke noget nyt i, at jeg har ekstra ondt i ryggen i perioder som nu...
Men nu har jeg haft mega ondt i over en uge, og jeg har bare temmelig meget væske i kroppen om aftenen og om morgenen. Det har jeg osse ofte haft før, men ikke på denne måde...
Før var det kun i benene, og så gjorde de bare herreondt.... under graviditeten havde jeg osse vand i benene, men de gjorde ikke ondt.... På samme måde er det nu, men jeg har det bare i hele kroppen...specielt i fingre og ben...
Jeg var nede hos lægen i dag, fordi jeg tænkte at det måske kunne være nyrerne... (min fars ene nyre virker ikke, og det kan vist være arveligt) men det var der ikke tegn på.... Så spurgte jeg om han troede det kunne være noget alvorligt... som (kan næsten ikke få mig selv til at skrive det) kræft. Men han sagde, at min alder taget i betragning, var det ikke lige det der faldt ham ind, men hvis det måske kunne berolige mig, ville han gerne sende mig til røntgen...måske kunne den ellers give en anden forklaring på mine problemer... Så det skal jeg i morgen...
Men så spurgte han om jeg vel ikke var gravid... Jeg sagde, at det regnede jeg så sandelig ikke med... Skal lige siges, at han lige har tjekket min spiral, og den sidder som den skal... Og jeg har også haft menstruation, så det tror jeg ikke... Men man har jo hørt om kvinder, der var gravide alligevel... Og tanken har faktisk strejfet mig, men jeg havde glemt det igen, for det er jo ikke muligt...ved godt spiral ikke er 100% sikker, men alligevel.
Men kæresten må hellere lige ned og købe en test inden jeg skal til røntgen.... Men jeg synes godt nok ikke lige jeg er klar på en mere lige nu. Jeg vil gerne have lov til at nyde Emma noget mere inden.
Tror nu heller ikke jeg er gravid... men hvad er der så med mig...?
Lægen talte godt nok om, at der måske kunne være noget gigt i det alligevel.. Det har han undersøgt mig for flere gange, da der er en del gigtramte i familien, men det har endnu ikke vist noget. Måske der kan ses noget i morgen...Håber bare ikke det er noget alvorligt... Er det gigt, så er det gigt... Håber et eller andet sted på at det er gigt. Ja, det lyder underligt, men nu har jeg gået i så mange år uden en diagnose...og vil nu hellere have gigt end noget farligt, smerterne er der jo alligevel, uanset hvad det hedder. Og så langt hellere gigt end det andet...
Puha, sikke en gang ævl, men er bare lidt frustreret...og lidt nervøs...