Meget tryghedssøgende 5 mdr,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2013

Trekløver(:

Min datter på 5 måneder har de sidste dage overhovedet som i OVERHOVEDET ikke ville ligge selv. Hun skal være hos mig 24/7, og skal jeg lige på toilettet eller andet, og jeg bliver nødt til at lægge hende fra mig, så skriger hun. Meget meget højt og hjerteskærende!

Det er super hårdt, da jeg går meget alene herhjemme lige pt. da min kæreste afslutter eksamen til januar, så han har mega travlt.

Er der nogle der kan genkende disse perioder hos jeres babyer, og hvor længe varede det? Kan det have noget med julen at gøre, der er jo sket rigtig meget på kort tid, og hun har fået mange indtryk. Har taget hendes temperatur som siger 37,5, for syntes hun er en lille smule varm, men hun er hverken sløv eller noget som helst. Hun er glad døgnet rundt bare jeg bære rundt på hende.

I nat var hun vågen mellem 02.00-05.30 Plejer hun aldrig at være.

Håber nogle har lidt erfaring, eller ved om der er et spring lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Trekløver(:

29. december 2013

merethe

Profilbillede for merethe
M_V skriver:

Min datter på 5 måneder har de sidste dage overhovedet som i OVERHOVEDET ikke ville ligge selv. Hun skal være hos mig 24/7, og skal jeg lige på toilettet eller andet, og jeg bliver nødt til at lægge hende fra mig, så skriger hun. Meget meget højt og hjerteskærende!

Det er super hårdt, da jeg går meget alene herhjemme lige pt. da min kæreste afslutter eksamen til januar, så han har mega travlt.

Er der nogle der kan genkende disse perioder hos jeres babyer, og hvor længe varede det? Kan det have noget med julen at gøre, der er jo sket rigtig meget på kort tid, og hun har fået mange indtryk. Har taget hendes temperatur som siger 37,5, for syntes hun er en lille smule varm, men hun er hverken sløv eller noget som helst. Hun er glad døgnet rundt bare jeg bære rundt på hende.

I nat var hun vågen mellem 02.00-05.30 Plejer hun aldrig at være.

Håber nogle har lidt erfaring, eller ved om der er et spring lige nu.

Jeg synes det lyder som et tigerspring. Men hvis hun har forhøjet feber så kunne det også være en infektion på vej.

http://www.mama.dk/Baby/Naar-dit-barn-tager-et-tigerspring.aspx#.UsAG3dLuJGZ

Anmeld

29. december 2013

Trekløver(:

merethe skriver:

Jeg synes det lyder som et tigerspring. Men hvis hun har forhøjet feber så kunne det også være en infektion på vej.

http://www.mama.dk/Baby/Naar-dit-barn-tager-et-tigerspring.aspx#.UsAG3dLuJGZ

Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.