chancen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. december 2013

Anonym trådstarter

Nogen der ved om chancen for at blive gravid er størst på selve dagen af ægløsning eller om chancen er lige så stor hvis man har sexet dagen inden, eftersom sæden kan overleve nogle dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Nogen der ved om chancen for at blive gravid er størst på selve dagen af ægløsning eller om chancen er lige så stor hvis man har sexet dagen inden, eftersom sæden kan overleve nogle dage?

Ægget er kun befrugtningsdygtigt i ca. 10 timer - så et meget tænkt eksempel kunne være, at det er kl. 6-16, og I er sammen kl. 22, det vil så være for sent. Derimod er det rigtigt godt med samleje dagen før og timerne op til løsning, selvom det stadig ikke garanterer graviditet, da der er mange flere faktorer i det spil.

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ægget er kun befrugtningsdygtigt i ca. 10 timer - så et meget tænkt eksempel kunne være, at det er kl. 6-16, og I er sammen kl. 22, det vil så være for sent. Derimod er det rigtigt godt med samleje dagen før og timerne op til løsning, selvom det stadig ikke garanterer graviditet, da der er mange flere faktorer i det spil.

Okay tak

For sexede med manden i forgårs, og tror muligvis jeg havde ægløsning igår.. Er ikke sikker, da jeg først lige er begyndt at regne lidt på det med cyklus osv. Men forventer mens d. 11. hvis min cyklus er 28 dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.