efter æl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. december 2013

Frk. Borup

Andre, der oplever brystspændinger, øget udflåd og "træk" I æggestokkene, generel "ubehag" i underlivet samt meget udflåd i dagene efter æl? Samt meget kortvarig stærk smerte dagen lige efter?

Cyklus 27/28/35/30/28/31/27

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Frk. Borup

Frk. Borup skriver:

Andre, der oplever brystspændinger, øget udflåd og "træk" I æggestokkene, generel "ubehag" i underlivet samt meget udflåd i dagene efter æl? Samt meget kortvarig stærk smerte dagen lige efter?

Cyklus 27/28/35/30/28/31/27

Eller er der andre, der oplever mens-lignende ubehag (ømhed i underlivet, øm lænd) fra æl frem mod mens?

Anmeld

29. december 2013

Mother-love

Jeg har oplevet det men det betyder ikke nødvenindigvis at du ergravid. En krydser for den er der

Anmeld

29. december 2013

Frk. Borup

Tror heller ikke jeg er. Mere fordi min krop har gjort en masse underlige ting, så vil egentlig bare gerne finde ud af, hvad den så gør, jeg kan forvente næste gang ;-)

Anmeld

29. december 2013

Mother-love

Frk. Borup skriver:

Tror heller ikke jeg er. Mere fordi min krop har gjort en masse underlige ting, så vil egentlig bare gerne finde ud af, hvad den så gør, jeg kan forvente næste gang ;-)

Kender det godt. Havde det selv sådan at jeg bare ville have et svar. Men tror mest det er det psykiske der spiller ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.